ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Když se v dílně nedaří... Možnosti
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/21/2011
Příspěvky: 349
To tahle dělají strenky na starý nůž... Vše je roz plánováno.. A do toho přijde kamarád s Tulamore.. A začne se kecat...


palong74 vložil tyto přílohy:
IMG_20201120_185354.jpg.jpg


lepsi nuz od tamanu nez zadny
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/18/2007
Příspěvky: 1,865
Admire Admire Admire
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 5/7/2010
Příspěvky: 433
palong74 napsal:
To tahle dělají strenky na starý nůž... Vše je roz plánováno.. A do toho přijde kamarád s Tulamore.. A začne se kecat...


... no když přišel až z (s?) Laugh IRSKA Laugh , přeci ho nepošleš zpátky . . . Laugh Laugh Laugh
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/13/2015
Příspěvky: 826
No a teď už jen udělat dvě protější a máš dva nože Laugh nechtěl ho náhodou kamarád taky třeba to udělal naschvál Laugh Laugh Laugh
Milan
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/21/2011
Příspěvky: 349
Bohužel to byl repas.. British navy... Tak je jen jeden... Jen se omlouvám... Nebyla to Tulamore ale Jameson.. Tak promiňte že jsem kecalHappy Happy
lepsi nuz od tamanu nez zadny
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 10/1/2013
Příspěvky: 252
Kiwi napsal:
Aby to čert vzal. Cirkulárka 2mm a při kalení se to zvlnilo jak zmije na sluníčku. nahříval jsem jenom ostří. To vyštípnutí a praskliny až po pokusu o srovnání. Druhý pokus. Odříznout po praskliny, vykovat na hrubo ostří a rovnou zakalit. Ta mrcha zmije je tam zas a při pokusu o srovnání, no všechno špatně. KO KO KO


Byla správně normalizovaná?
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/11/2001
Příspěvky: 353
Kalení velké tenké věci (sekáčku) je docela problém. Ani ta normalizace(vyžíhání) nemusí pomoct. Jednou jsem viděl video kde čínan kalit velice podobnou čepel fixovanou mezi dva perforované kusy tlusté oceli .A ty těch sekáčků už pár vyrobily . Taky se dají tyto případy řešit kalením mezi kusy hliníku atd. ale u 19418 atd to nedá moc vysokou tvrdost. Nicméně třeba u nerezu typu AK to funguje dobře Wink


Pochybnosti jsou otcem vynálezu. - Ambrose Bierce
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris