ZAREGISTROVAT  |  PŘIHLÁSIT  |
PROHLEDAT
Fórum
Ocílka II. Možnosti
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 10/17/2007
Lokace: Pilsen (Urquell) - North
platan napsal:
Príspevky sa mi nepochopiteľne, tie isté zmazali a nick sa zablokoval. Reklamoval som to, zatiaľ odpísali, že sa na to pozrú. Stačí? Viac k tomu neviem. K tomu HRC u ocieľok by si poradiť nevedel?

Bohužel, já teď dělám do keramikyHappy , a co mám doma klasické ocílky, tak mám jednu hóóóódně dobrou - zděděnou, stáří cca 100 let, pak pár obyčejných, ale fungují víceméně všechny.

A nůž s 66 HRC - to je nějaký únik informací z NASA apod.? Wink
Pokud mi chcete cokoli napsat, pište mi prosím maily, na PM nemusím hned (nebo vůbec) reagovat. Díky.
Posláno:

Začátečník
Připojený: 2/27/2009
Lokace: N/A
to Ládes a JanO3
po prvej odpovedi mi vypadol internet, takže odpovedám až teraz

Dik za info. Ja som úplný laik. Preložil som o tom noži s HRC 66, že je to sendvičová , v strede špeciálna prášková oceľ Micro-Carbide, z vonka nejaká nehrdzavejúca oceľ a skuté dohromady. Pokiaľ ide o tú predstavu tej tvrdosti, príp. krájania, tak krája a reže napríklad tak ako britva alebo žiletkou a je to aj tak pri dotyku nebezpečné na porezanie. Krája niečo fantasticky fantasticky, niečo výborne a niečo celkom ako obyčajný nôž. Treba však s ním veľmi opatrene narábať, poreže ťa to aj pri nepatrnom nechcenom dotyku a začínam mať dojem, že napriek tej ostrosti to nebude zase úplne ideálny materiál na všeobecné bežné používanie. Že to bude skôr taký extrém na také porezaníčko pre trhlého fanatika ako som ja a podobných. A ešte to aj straší aj to, že to môže byť krehké, môže sa to ľahko o kosť vyštrbiť, pri páčení zlomiť. Mám preto ešte zatiaľ zmiešané pocity z neho, musím sa sním viac zoznámiť a prispôsobiť techniku krájania . Chce to ešte čas. Ale potešeníčko z neho mám. Happy