www.shirl.club
huluhub.com
umraniye escort

freebet

ankara escort pendik escort
umraniye escort
implant fire truck
deneme bonusu veren siteler
ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Pece - Tavení / Odlévání / Ohřev I. Možnosti
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 12/22/2010
Příspěvky: 2
hamon napsal:
pokud mohu- tak bych radil spíše volit laser- do firmy zašleš výkres a domu na dobírku ti dojde hotový výpalek, je to třeba z nerezi a přesnýOk

Mel bys nejaky tip na firmu? Treba odkaz?

indi napsal:
destabilizator :na takhle jednoduchej vzor stačí nalít sádru do formičky, poklepat aby ti vylezly bubliny, vazelínou nebo olejem potřený kopyto do poloviny vtlačit do sádry a nechat přischnout.Poté to znovu natřeš olejem a zaleješ sádrou.Po zaschnutí oloupeš papírovou krabičku do které jsi lil sádru a díky oleji snadno najdeš "šev" mezi dvěmi vrstvami sádry.Rozloupneš na polovic a vyškrabeš kanálek na lití a únik vzduchu.

Toto zni rozumne, asi to zkusim jeste jednou. Mohl bys mi jeste rict, kam umistit ty kanalky? Na liti bych si predstavoval nahoru aby cin tekl od spicky k zakladne - roztece se vsude? Kam ten odvzdusnovaci? Staci jeden?

Diky vsem za rady!
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/24/2009
Příspěvky: 224
Na ztraceny vosk bych se vyprdl, pokud toho nechces delat vic kusu a z tezsiho kovu. Pro cin staci sadra, ale musi byt zasadne bila-modelarska, nechat nekolik dni vytvrdit (maximalni pevnost az cca. za 7-10 dni). Udelej si dvojdilnou ze sadry, jak psal kolega, prvni to zatlac do sadry do cca. 1/2 vysky modelu a nech ztvrdnout, namaz vazelinou delici rovinu a zalej znovu sadrou. Nozem pujde krasne rozebrat, doskrabej vyfuky a nalitek a nech vytvrdit, pak to predehrej horkovzdusnou pistoli pred litim a val to tam.
Sadra se musi umet michatHappy Musi byt optimalne husta hned po rozmichani a ihned zalevat, necekat az "vodnata brecka" zacne tuhnout. A plati sadra do vody, ne naopak. Nesmi byt moc stara, jestli je otevrena vic jak tri mesice, to to rovnou vyhod a kup novou.
Jako tavidlo pro taveni muzes pouzit kalafunu, pekne cisti a dezoxiduje taveninu, akorat trochu dymi.Surprised
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2007
Příspěvky: 1,658
http://www.abner.cz/cs/rezani-laserem.aspx

třeba tihle
nechovej se agresivně, jednej dominantně
fake to fake, soul to soul
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/20/2008
Příspěvky: 895
jak píše KedaR.Na ty odvzdušňovací kanálky bych se možná aj vyprd.Je to fakt male množství cínu.Proškrábnout je můžeš vždycky.Formu nech opravdu pořádně vyschnout aby ti pára nechrstla cín do obličeje.Nalévací kanálek proškrábneš samozřejmě na vrcholu trojúhelku.
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 1/1/2011
Příspěvky: 6
Ahoj všem
Dělám klukům z našeho hledačského klubu takovej odznak.
http://www.sbirani.cz/viewtopic.php?f=4&t=680&start=30
Je to tenké asi 1,2mm a rozměr tak 2cm na 4cm.Formu udělat umím.Jen bych potřeboval poradit z čeho.Sádra a antuka???jakej poměr?Ale hlavně z čeho to odlít do dvojdílné formy?????Protečeto?'?Není síla stěny 1,2mm moc tenká??Sem jen tak jednostraně do toho nalil olovo,ale nezateklo do všech rohů a reliéf není ostrý.A ještě mi to dělalo struskuHappy))
Omlouvám se ,ale jsem sochař ,takže začínám
Dík všem
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/25/2009
Příspěvky: 351
týmto postupem to nepujde,dělal bych to odstředivě na vytavitelný voskový model z bronzu,
a nezapomen při formování z rubové strany na čepy,které pak zanýtuješ do přezky,a když už si sochař ,tak vymysli něco origo a né takovou blbost
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 1/1/2011
Příspěvky: 6
Když já nemám ostředivku ani vosk......Když zesílím stěnu na 2mm odliju to???Ten znak je symbol klubu.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/25/2009
Příspěvky: 351
tak potom do lukoprénové formy z cínu
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 1/1/2011
Příspěvky: 6
Jště malou otázečku.D se říci všeobecně že na je nějaký kov roztavený tekutější??Či vhodnější pro odlévání do formy???Např.Hliník,bronz,mosaz a pod.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/21/2007
Příspěvky: 199
cotojetohle napsal:
Jště malou otázečku.D se říci všeobecně že na je nějaký kov roztavený tekutější??Či vhodnější pro odlévání do formy???Např.Hliník,bronz,mosaz a pod.


http://www.kovopb.cz/cz/menu/44/divize-produkty/mekke-pajky/

Zkus sehnat na vrakáči starý karburátor se škodovky měl by to být skoro čistý zinek dobře zatéká a je pevnější než cín ale vlastní zkušenost s odléváním zinku nemám.Má mít nejlepší schopnost vyplnovat formu.

http://www.motorjikov.cz/?p=12
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/9/2002
Příspěvky: 4,405
Hele, dám sem trochu literatury - teorie Happy


Surg vložil tyto přílohy:
Odlévání01.jpg.jpg
Odlévání02.jpg.jpg
Odlévání03.jpg.jpg
Odlévání04.jpg.jpg
Odlévání05.jpg.jpg

Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/17/2008
Příspěvky: 224
Tak po druhé a zase do sádry a výsledek naprd.
Pro ukázku voskový model a výsledný odlitek. Lil jsem měď z kabelů.
Strašně bublinkatej povrch.


dimo vložil tyto přílohy:
P1090073.JPG.jpg
P1090337.JPG.jpg

Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/24/2009
Příspěvky: 224
- cista sadra, nebo s ostrivem?
- na kolik °C vyzihana?
- jak tavis tu med?
- cim odplynujes?
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/17/2008
Příspěvky: 224
Ahoj,
sádra byla smíchaná s pískem 1:1
vypálená v troubě zhruba na 400°C
Měď jsem tavil ve výhni v tuhovém kelímku
určitě jsem neodplynoval.
Už jsem na další pokus objednal keramickou hlínu. A chtěl bych se zeptat nebylo by na lití
vhodnější použít třeba mosaz a nebo přimíchat něco do té mědi. Jsou to měděné kabely tak nevím co obsahují. Dík moc za každou radu.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/24/2009
Příspěvky: 224
To by chtelo nejaky ultra jemny kremicity pisek, neco na styl jak je v pojistkach, opravdu jemny kremenny prasek, takove ty ruzne zlute pisky, to je o nicem.
To je malo tech 400 °C, kdyz uz na 400 °C, tak to tam musis met nekolik hodin.
Grafitak je v pohode, ale zalezi na tom cim tam topis, med je hakliva na oxidaci, rada vaze kyslik.
Na med se vyprdni, odlej to z mosazi, nebo bronz, med je na liti docela narocna, chce to zkusenosti ;) U medi nestaci pouze roztavit a odlevat.
A keramicka hlina, taky moznost, jde to taky a povrch byva docela kvalitni.
Draty jsou z ciste medi, elektrovodna. Cili s minimalnim obsahem zbytkovych prvku, ktere vetsinou snizuji vodivost.
Tam prdni tak 2-4% hliniku a mas hlinikovy bronz...
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/17/2008
Příspěvky: 224
Písek je hodně jemnej je to rozemletej vápenec kterej se přidává do maltovejch směsí.
Ve výhni topím koksem. Na příští pokus asi zkusím tu mosaz. Je pravda že při minulém pokusu jsem tu formu pek několik hodin a teď jsem ji tam měl jenom chvilku takže to je asi taky kousek problému. Dík za rady a až zas něco vypotím tak to sem hodím.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/16/2008
Příspěvky: 1,172
taky bych ti radil ten hlinikovej bronz, ma uzasnou zabihavost.
kdyz to prezenes s hlinikem, tak je skoro jak voda. pak bacha na delici rovinu.
protece par desetinama.
" a všichni tam nasávali jak tepláky hozený do potoka "
Hlavně nenápadně, jakože nic!
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 9/12/2007
Příspěvky: 1,459
Sádrovou formu musíš ohřívat ve dvou fázích první 80 st C odpaří vlhkost a teprve po jejim odpaření se zvýší teplota na těch 400 st. a odpaříš vázanou vodu pozor trvá to dost dlouho v řádech hodin. Pri nedodržení postupu ti buď praskne forma a nebo dopadne odlitek špatně. Jsou na to ve skriptech tabulky, ale nemužu je honem najít
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/27/2009
Příspěvky: 110
zdeno napsal:
dokoncil som novy horak


prosím ťa, kolkátku dieru si dal trisku kade ide plyn?
robím niečo podobné, ale aby som mohol zvárať damašok.




Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/8/2008
Příspěvky: 747
V prvom rade sa chcem poďakovať: Franzovi, Patalikovi,Bačovi a priatelom z Knife.
Vyrobil som si kaliacu pec podla nejakých návodov čo som tu na Knife našiel. V krátkosti zhrniem použité materiály.Vnútorné tehly sú objednané z www.pzservis.cz ,velmy seriózne jednanie. Izolácia na steny je použitá Super izol 2x hrúbky 5cm. NEPOUŽÍVAJTE NA VNÚTRO PECE !!! Prvá mi popraskala komplet- je v sekcii,,Když se v dílně nedaří,, Špirály som navýjal na vŕtačke, drót Kanthal 1mm vnútorný priemer špirály 6mm.
špirály 2x 24m
Regulátor N 480 D objednaný z www.meratex.sk 122€
snímač teploty-termočlánok K, 200mm ,priemer 6mm 43€
výkon pece je 2,4KW
Vnútorné rozmery 180 x 180 x 500
Vonkajšie 520 x 520 x 880
Vyhriatá bola zatial na 1050*C, viac som neskúšal
Dúfam že to niekomu pomôže ,alebo bude možno inšpirovať.


robert balek vložil tyto přílohy:
kaliaca_pec_015.jpg.jpg
kaliaca_pec_028.jpg.jpg
kaliaca_pec_001.jpg.jpg
kaliaca_pec_004.jpg.jpg
kaliaca_pec_013.jpg.jpg
kaliaca_pec_002.jpg.jpg


" Najväčším vzrušením nie je zabíjať, ale nechať žiť. "
J. O.Curwood
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris