www.shirl.club
huluhub.com
umraniye escort

freebet

ankara escort pendik escort
umraniye escort
implant fire truck
ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Kalení + kovařina Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/16/2008
Příspěvky: 1,172
ludozrutik napsal:
Ahojte, potreboval by som poradiť. Dostal som pílový kotúč bez zubov hladký asi na rezanie vaty??? Výrobca je Sheffield Anglicko. Myslíte že by som to mohol použiť na pokusy vyrobiť sendvič?


Ahoj, podle nápisu Grade D2 bych soudil, že je to z té D2 vyrobený.
Takže ke kovářskýmu svařování to moc vhodný není.
Sou tady sice machři kteří to dovedou, ale má to určitý specifika a vůbec to nebude jednoduchý.
" a všichni tam nasávali jak tepláky hozený do potoka "
Hlavně nenápadně, jakože nic!
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/30/2014
Příspěvky: 114
Aj som si to myslel. Ďakujem L
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 3/30/2017
Příspěvky: 2
Zdravím Vás...
Může mi tu prosím někdo poradit kde (nejlépe v Ústeckém kraji, jsem od Děčína) nechat zakalit čepele (3kusy) z materialu 14260?
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/9/2017
Příspěvky: 58
Takze tu je ta jedina cepel ktora sa mi podarila cela zakalit vo folii prikladam aj finalnu fotecku uz z hotoveho noza. Neviem ake tvrde to moze v skutocnosti byt kedze nemam tvrdomer ale kalene to bolo 30 min. na 1060 C (aj s predohrevom od 700 C) a popustal som to 1x na 560 C druhy krat som to uz proste nestihal Sad ale tvrde je to podla mojho nazoru dost mysim ze cez 60 HRC kedze to pilnikom prechadzam a porovnavam s original nozmi ktore maju vyrobcom stanovenu tvrdost. Na to ze je to moj prvy noz z nerezovky ktory sa mi podarilo zakalit som celkom spokojny.
Najblizsie skusim urcite ten ochranny nater ako ste mi tu poradili tak este raz dik za rady. Happy


casper vložil tyto přílohy:
001.jpg.jpg
002.jpg.jpg
003.jpg.jpg

Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/27/2009
Příspěvky: 2,439
Trocha si sa mohol pohrat este s ruckou ale to je vec vkusu cize Ok A inak 7.8%chromu neni "nerezovka"
Nech sa dari Milan
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/9/2017
Příspěvky: 58
ano mas samozrejme pravdu jedna sa o nastrojovu ocel Happy
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/9/2017
Příspěvky: 58
Rád by som sa ešte opýtal ohľadom tejto ocele Sleipner. Uvádza sa pri nej, že je charakterizovaná dobrou PREKALITEĽNOSŤOU. Neviete mi povedať do akej teploty by to šlo nahrievať tak aby nezmekla? Rád by som narovnal pokrútené čepele no neviem či by som ich nedo.....Laugh

vďaka
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/30/2006
Příspěvky: 3,773
casper napsal:
Rád by som sa ešte opýtal ohľadom tejto ocele Sleipner. Uvádza sa pri nej, že je charakterizovaná dobrou PREKALITEĽNOSŤOU. Neviete mi povedať do akej teploty by to šlo nahrievať tak aby nezmekla? Rád by som narovnal pokrútené čepele no neviem či by som ich nedo.....Laugh

vďaka

Za tepla narovnat, vyzihat a znovu zakalit.
Prekalitelnost neznamena odolnost proti popusteniu. Oh No
1 ovečka, 2 ovečky, 3 ovečky, 4 ovečky, 5 .... teraz tu bola !!!
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/9/2017
Příspěvky: 58

Za tepla narovnat, vyzihat a znovu zakalit.
Prekalitelnost neznamena odolnost proti popusteniu. Oh No




ano vdaka za vysvetlenie a skusim to takto teda
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 1/14/2017
Příspěvky: 235
Technický dotaz, chystám se vyrobit si vlastní kladivo (kladiva), samotnou výrobu už mám docela promyšlenou, ale pořád mám pochybnosti ohledně kalení.

Po nahřátí na kalící teplotu zakalit jednu stranu, rychle otočit, zakalit druhou a potom dochladit jako celek, nebo rovnou ponořit celé kladivo do chladícího media.

Našel jsem zde oba postupy, v čem jsou výhody a nevýhody obou variant, má někdo vlastní zkušenosti?
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/16/2008
Příspěvky: 1,172
Já mám tu zkušenost (možná nejsu dost zkušenej), že abys dobře zakalil jednu stranu kladiva, tak na druhé ti zákonitě spadne teplota pod kalící a stojí to za prd.
Kladiva kalím celý a celý i popouštím. Pokud bude menší a pude nahřát tak, aby sis moc nepopustil druhou stranu, tak napřed nahřej a zakal plosku a pak nos. Popustit pak můžeš celý zaráz, nebo hned každou stranu po odkalení.
Pokud chceš dělat kladivo z té 12 050 co si zmiňoval jinde, doporučuju kalit do oleje.
Při kalení do vody rády vznikají povrchový trhliny při větším průměru u tohohle materiálu.
" a všichni tam nasávali jak tepláky hozený do potoka "
Hlavně nenápadně, jakože nic!
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/30/2014
Příspěvky: 114
Ahojte. Potreboval by som radu alebo pomoc. Pri dlhšej práci s vyhňou sa mi nad ružicou spraví akoby krusta ktorá bráni priechodu vzduchu a vyhňa prestane dobre nahrievať. Deje sa vám niečo podobné? Ako tomu predísť? Uhlie používam ekohrášok. Ďakujem za odpovede alebo nasmerovanie. Pekný deň Lu
pat
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 4/25/2012
Příspěvky: 93
Ahoj, to je úplně normální. Spéká se se struska a struska a bordel co je v uhlí. To jak hodně se tvoří záleží na tom jaké máš uhlí. Zkrátka je třeba jednou za čas vyhrnout uhlí, houbu vyndat(když to uděláš opatrně, tak jde většinou vcelku) znovu nahrnout uhlí a pokračovat.
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/30/2014
Příspěvky: 114
Ďakujem.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/29/2017
Příspěvky: 164
Vrchní topič 😀 příprava na kalení


Stody vložil tyto přílohy:
IMG_20180321_174944863.jpg.jpg

Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 3/25/2016
Příspěvky: 15
Ahojte,
potřeboval bych poradit s kalením. Mám listové pero co jsem našel ve sběrném dvoře, takže nevím z čeho je. Uřezal jsem si z něho kus a vykoval si tvar nože. Pak jsem to nahřál do červena až oranžova a ponořil do oleje Paramo TK46, který jsem vyčetl tady na fóru. Když to zkouším pilníkem tak se mi to zdá pořád stejné jako předtím a neklouže. Zkoušel jsem i na kouscích z toho pera nahřátí do rudě červené kdy po potopení do oleje ocel nazačne hořet jen se z toho kouří a oranžové kdy po ponoření hoří. Výsledek je pořád stejný. I jsem do toho zkoušel pak bouchnout kladivem jestli se ocel zlomí a nic. Nevím jestli něco dělám špatně nebo ocel je zakalená a jenom to nepoznám.

Dík za rady.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/3/2011
Příspěvky: 601
no to ze je to listove pero moc nepomoze s identifikaciou materialu. problem moze byt v tom, ze pruzinovych oceli je vela a v roznych triedach. nemusi to byt 14xxx alebo 15xxx. ale aj 12 - 13....
zakalit ti mozno aj ide ale na nizku tvrdost, ktoru pilnikom nacnes...
skoda roboty. kup si poriadny material Happy
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/27/2001
Příspěvky: 2,324
Já nedávno dokonce našel "nerezové" péro z nekalitelného austenitu...
Ale podle těch barev to máš možná i nízko. Zkus se domluvit s nějakým zkušeným kovářem, ať ti ukáže teploty vhodné pro kalení.
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 3/25/2016
Příspěvky: 15
Možná jsem narazil na zrovna nevhodnou pružinu. Můžu to klidně zkusit nahřát víc. Zkoušel jsem to i magnetem a nepřitahovalo se to.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/29/2017
Příspěvky: 164
Vem si odřezek ohřej to víc a hoď to do vody když to bude tvrdý je to kalitelný,pak se s tím dá něco dělat,abys to nemusel vyhodit
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris