ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
vhodný nůž? Možnosti
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 7/15/2005
Ahojky, jsem tu nováček a ještě ke všemu neštěstí patřím k té něžnější polovině lidstva :o)
Drív jsem vrhání nožem občas pokoušela, kupodivu mi to i šlo, ale už dlouho jsem se k tomu nedostala a chtěla bych zase začít... prakticky o tom vím houby, uvítala bych jakoukoli radu, nebo odkaz k tomuhle tématu,pro začátek hlavně jaký nůž koupit, momentálně vlastním jen "rybičkuů jako pozůstatek dětských časů a několik kuchyňských, které si ale šetřím na nezvané návštěvy :o) DÍKY, zajda-Zuzajda
Posláno:

Pokročilý
Připojený: 12/30/2004
Vrhací nůž seženeš třeba zde v rubrice "sportovní nože" www.mikov.cz/index/index_cs.html , cena je cca 200,- + poštovné, samozřejmě že tyto nože nejsou "profesionální", pro začátečníka ale myslím plně stačí. Co se týká techniky házení tak o tom se dá najít na netu docela dost článků.
Posláno:

Štamgast
Připojený: 1/5/2005
zajda napsal:
... uvítala bych jakoukoli radu, nebo odkaz k tomuhle tématu,pro začátek hlavně jaký nůž koupit, ... DÍKY, zajda-Zuzajda
kukni sa na www.knife.sk/ tomant tam ma co to popisane a ad vrhacie noze, na zaciatok fakt stacia tie mikovacke
FMJ
Posláno:

Štamgast
Připojený: 6/13/2004
Pokud můžu se svou troškou do mlýna, tak bych vřele doporučil nože GLOCK, popřípadě polské útočné nože. S oběma typy čas od času vrhám a naučil jsem se s nimi vrhat líp, než s Mikováckými vrhacími noži. Mikováky jsou sice levnější, ale lehčí a jednoúčelové. Je to ale pouze můj subjektivní názor.
Kdo je příliš zvědavý, ten nebude nikdy moc starý.....
Posláno:
Pozorovatel
Připojený: 1/5/2005

Pripajam sa k FMJ a mozem vrelo doporucit Glock, nakolko je pre damu lahsi a vela vydrzi. V pripade vrhania za rukovat odporucam trocha obrusit zadnu cast rukovate aby lepsie klzal z ruky. Jedine co casom ziska volu je zastita, ale do sa sa napravit.

Peto