huluhub.com
ankara escort pendik escort
ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Opeth Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Ahoj, tak to taky zkusímHappy
Můj první damaškovej prcek, cirkulárka a plech, co na něj říkáte?


Opeth vložil tyto přílohy:
prcek.jpg.jpg


Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Při broušení jsem ve sváru narazil na kousek hodně tvrdý taveniny, nevíte o co šlo?
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/13/2006
Příspěvky: 587
Hezký, tamto bude nejspíš borax co nevytekl ze sváru. To se mi ještě nepodařilo, tak to nevím jistě.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/8/2008
Příspěvky: 743
hm. Na začiatok pekná práca. No a s tou taveninou som sa ani ja ešte nestretol. Na čom si koval? Nedal si tam náhodou ,, sk- plátok" ?Happy
" Najväčším vzrušením nie je zabíjať, ale nechať žiť. "
J. O.Curwood
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/7/2008
Příspěvky: 2,700
Pekná práca, skús dať foto z iných uhlov.Happy
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 9/7/2005
Příspěvky: 1,265
Hm.... pekne tieto male noziky ci cepele sa mi zacinaju hodne pacit.Wink tiez by bolo dobre viac foto a nejake tie TTDHappy
Hneva ma ked mi nieco nefunguje... No viac ma vie nahnevat ked neviem preco to nefunguje!... :-D
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Happy Díky za pochvaluHappy Tak přidávám ještě jednu fotku. Koval jsem na kovadlině, 2kg kladivem,na dřevěném uhlí,nebylo tam nic než ten plech a cirkulárka. Tuším že ta tavenina by mohlo bejt něco jako kousek wootsu?


Opeth vložil tyto přílohy:
P1010088.JPG.jpg


Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/5/2005
Příspěvky: 6,527
Wootz?Neblázni čéče kde by se tam vzal?Taky se spíš kloním ke směsi boraxu a okují nedokonale odstříknuvších ze sváru nebo zavřených díky jediné špatně vedené ráně(při svařování musíš nechat prostor pro odtok okují,tzn. při svařování větších kusů a ploch postupovat od kraje přes střed k druhému kraji,nebo od středu ke krajům podle velikosti a teploty a při překládání od ohybu k volným koncům.U malých věcí to je celkem fuk jen vést ránu tak aby kladivo dopadlo rovnoběžně s dráhou kovadliny.)
Jinak na první pokus to je víc než dobrýHappy
Edit:jo to budou zavřený okuje s boraxem.To je pěkně tvrdej prevít.Na tom pěkně tupíš 99% dostupných brusiv.
Neposílejte mi prosím PM,ale mejly.Na PM nereaguji z důvodu rozstrkané korespondence.Díky L
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Měl jsem za to že kov nějak zkrystalizoval, tak vzniká Wootz ne? Díky za radu, teď chci zkusit něco většíhoHappy uvidim jestli tohle nebylo jen začátečnický štěstí.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/5/2005
Příspěvky: 6,527
Opeth napsal:
Měl jsem za to že kov nějak zkrystalizoval, tak vzniká Wootz ne? Díky za radu, teď chci zkusit něco většíhoHappy uvidim jestli tohle nebylo jen začátečnický štěstí.
Problematika litého/pravého damašku je kapku složitější a pracnější než že ti někde ve sváru zkyrstalizuje ocel.Wink Při tavbě stačí nedodržet nebo podcenit jednu jedinou operaci a můžeš celou lupu vyhodit.(PD by ti o tom řekl svý)Ještě by to mohlo být svařovaný z příliš vysoké teploty kde se ti pár vrstev slilo dohromady.
Jinak pokusům zdar a ať se ti daří.Happy
Neposílejte mi prosím PM,ale mejly.Na PM nereaguji z důvodu rozstrkané korespondence.Díky L
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Tak jsem včera kalil bohužel mi povolil svárSad


Opeth vložil tyto přílohy:
P1010260.JPG.jpg
P1010263.JPG.jpg


Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/5/2005
Příspěvky: 6,527
Ahoj,zkust to zabrousit víc do hloubky,třeba to zmizí(pokud tam už nemáš duťák....Wink
Neposílejte mi prosím PM,ale mejly.Na PM nereaguji z důvodu rozstrkané korespondence.Díky L
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
No bohužel je to hlubší a už jsem toho odbrousil docela dost asi se s tím budu muset smířit
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Moderátor
Připojený: 12/20/2005
Příspěvky: 6,361
pokud tě to hodně štve, tak to vyžíhej, ďouru prostě vyvař elektrodou, přebruš a znovu zakal.. sice má ten svar jinou světlost než čepel, ale pokud to nebudeš leštit ale jen vysmirkuješ, tak to ani nepoznáš.. lepší než díra co se bude zanášet dokud ti kudla někdy nepraskne.. Wink
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/22/2005
Příspěvky: 7,373
jo,nebo to zaflácni epoxidem, neporezne to ale dira bude vidět..spíš bych to vomastil tou elektrodou..
Už nebudu nic dokazovat ani srovnávat: mým úkolem je tvořit.....
- William Blake
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/18/2007
Příspěvky: 2,976
jasně zavař to a pak to naleptejHappy
:mrgreen:
telefón:737101335 emil:vidomustomas@seznam.cz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Díky za radu, zavařit to je dobrej nápad, měl jsem to udělat už před kalením, měl jsem podezření že to v tom místě není uplně dokonale svařený, no příště už budu vědětHappy
Žíhat se mi to moc nechce, pec nemám.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/18/2008
Příspěvky: 504
Opeth napsal:
Ahoj, tak to taky zkusímHappy
Můj první damaškovej prcek, cirkulárka a plech, co na něj říkáte?

Krásný prcek,hezký tvarHappy Taky zkouším tvořit nějaké nože, ale na damašek si zatím netroufám.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Díky za pochvalu DžonyHappy Damašku se neboj, jen je stím víc práce a je větší šance že se něco nepovedeWink
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/7/2007
Příspěvky: 887
Dnes jsem ho leptal, nepovedlo se mi toho dodně, ale damašek se mi líbí, ostří 19312, doky plech,cirkulárka a hodně stará podkova.


Opeth vložil tyto přílohy:
kudla.jpg.jpg
kudla4.jpg.jpg


Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris