ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Inzerce
Stroje, zařízení, technika I. Možnosti
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/12/2008
Příspěvky: 465
Ahoj,180cm bude ještě dobré.mám řemenííci 90mm širokou,takže řemen 80mm je dobrý.Masová strana u koženého.Hadrový pogumovaný,nevím,nikdy jsem ho neměl,měl jsem strach,že to nebude plynule prokluzovat,jako kůže,ale že bude cukat.Pogumovaný mám ale na vrtačce a je výborný.Pak napiš jak Ti ten řemen chodí.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/25/2007
Příspěvky: 1,855
Ahoj kluci měl bych dotaz na aukru se mi podařilo vydražit pěknou kovadlinu je na ní uvedena značka viz foto neví někdo co to je zač ?výrobce stáří atd... zkoušel jsem zjistit na netu ale nepodařilo se mi .


Oncudora San vložil tyto přílohy:
kovadlina.jpeg.jpg


Na nožík se neváhejte optat nejlépe telefonicky 728 605 129 .
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 1/3/2007
Příspěvky: 56
Tak som konečne dokončil buchárek podla fotiek P.Dohnala Dík Peťo


zahorak vložil tyto přílohy:
a.JPG.jpg
d.JPG.jpg
h.JPG.jpg

Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/28/2010
Příspěvky: 172
Ahoj, nevím jestli to píšu do správného vlákna, ale potřebuju radu.
Snažím se vyrobit svůj první nůž, používám jen flexu a pilníky nic lepšího nemám k dispozici ale někde jsem tu už viděl fotky nože dělaného jen flexou a byl moc hezký. Nejdříve jsem si vyřízl tvar podle obrázku to bylo bez problému. potom jsem začal výbrus, používám unašeč na šmirgly se zrnitostí 40 ale materiál mi téměř neubývá, tak jsem zkusil vyměnit za brusný kotouč a tam mám problém udržet geometrii nože, nevím jak to správně popsat, nemůžu udržet rovinu a postupný přechod do špičky, snažím se udělat plochý výbrus (aspon myslím že se tak jmenuje) postupně se zuužující od ostří až po hřbet. A další věc je konec výbrusu směrem k rukojeti taky tam nemůžu udělat pěknou hranku. Začínám s obyčejným plocháčem tlouštky 5mm. Nůž upnu do svěráku a flexou brousím z ruky. Můžete mi prosím poradit někdo kdo má podobné zkušenosti? Předem děkuju.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 9/15/2007
Příspěvky: 1,699
Ahoj Kubo, v podstatě to děláš všechno správně, jenom ti chybí trochu praxe, chce to brousit a brousit a taky kvalitní šmirgly, jinak to nebere. Pěkné nože flexou dělá spousta lidí, s těch co znám osobně třeba Mat a Trman, ty by ti asi poradily konkrétněji než já. Gw
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/31/2006
Příspěvky: 4,864
zkus to takle Happy





SHÁNÍM CHCÍPLÝ PLAZY KE ZPRACOVÁNÍ KŮŽE
... TOMASRUCKER.com ... KOVANYNUZ.cz ...
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/2/2007
Příspěvky: 1,215
zahorak napsal:
Tak som konečne dokončil buchárek podla fotiek P.Dohnala Dík Peťo

Máš to moc pěknýApplause .Dokonce bych řek,že to vypadá bytelnějc než ty původní předlohy.Už si na tom zkoušel dělat?
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/27/2009
Příspěvky: 775
Ahoj. Tak to mačkadlo je moc moc pěknéOk Ok Ok . Jaký má výkon motor a kolik otáček. Jaký převod a kolik mačkacích cyklů za minutu. To je otázek.
Toto chci také stavět. Musím a musím. Závist není hezkámrGreen .
Mám tlačítko mail. Na pm-ka nebudu reagovat. Jdou automaticky do spamů.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/27/2009
Příspěvky: 775
Gonza také líbí vid.
Mám tlačítko mail. Na pm-ka nebudu reagovat. Jdou automaticky do spamů.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/2/2007
Příspěvky: 1,215
Jo,joHappy
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 1/3/2007
Příspěvky: 56
Motor 2.2 kW,počet úderov 100 ,prevod som dal podla uvedených otáčok na prevodovke.ide to dosť rýchlo nakolko som nepracoval s bucharom tak to neviem posúdiť.Ak niekto chce vyskúšať po dohode na termín nie je problém.Happy
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/28/2010
Příspěvky: 172
pro TRMAN a gweck: děkuji za rady, budu brousit a pak hodím foto. Ještě se zeptám jestli mám udělat nejdřív jednu stranu a pak druhou nebo to střídat a brousit oboje zároveň? Jaké jsou kvalitní šmirgly? já mám nějaké z OBI bylo jich v balení a značku už si nepamatuju.
Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2006
Příspěvky: 6,918
kuba88 napsal:
Ahoj, nevím jestli to píšu do správného vlákna, ale potřebuju radu.
Snažím se vyrobit svůj první nůž, používám jen flexu a pilníky nic lepšího nemám k dispozici ale někde jsem tu už viděl fotky nože dělaného jen flexou a byl moc hezký. Nejdříve jsem si vyřízl tvar podle obrázku to bylo bez problému. potom jsem začal výbrus, používám unašeč na šmirgly se zrnitostí 40 ale materiál mi téměř neubývá, tak jsem zkusil vyměnit za brusný kotouč a tam mám problém udržet geometrii nože, nevím jak to správně popsat, nemůžu udržet rovinu a postupný přechod do špičky, snažím se udělat plochý výbrus (aspon myslím že se tak jmenuje) postupně se zuužující od ostří až po hřbet. A další věc je konec výbrusu směrem k rukojeti taky tam nemůžu udělat pěknou hranku. Začínám s obyčejným plocháčem tlouštky 5mm. Nůž upnu do svěráku a flexou brousím z ruky. Můžete mi prosím poradit někdo kdo má podobné zkušenosti? Předem děkuju.



Jo, pár nožů jsem tady někde už taky viděl, taky byli flexou Happy

Teď vážně, pokud takhle, tak s dobrým vercajkem, Bruska s regulací, tvrdej unašeč a výseky od 60 grit, nejlépe cubitron ( keramika) ale jde to i obyč výsekama z Ferony. pak už jen záleží na rukou...............

Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/12/2010
Příspěvky: 785
TRMAN napsal:
zkus to takle Happy






Drsná práce. Fakt se mi práce Mata s flexou líbí. šetřím sice na pásovku ale je to dobrá forma. Podstatně levnější a skladnější. Koupit nějakou BOSHku s regulací a pak jen kotouč na sucháč a různé zrnitosti. Našel jsem na netu od nějakých 40grid až po 400grid a vypadá to zajímavě. Já zatím jenom zkouším brusným kotoučem a lamelákem, ale tohle vypadá praktičtěji. Happy
Pijem dokud nepadnem a když padnem pijem v leže
Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2006
Příspěvky: 6,918
Happy nechci a nebudu si honit triko.........ale pár lidí zkoušelo "můj" způsob a rychle zjistili že to není jen Boškou a cubitronem.......Pásovka je neskutečnej stroj, to co mě trvá 3 hodiny, je na pásu za 20 min. Ale flexa......chce trochu jinej postup, a neskutečně pevnou ruku s dobrým okem, jaká koli nerovnost, se už špatně zbrušuje, bere se v podstatě jen hranou kotouče, cca 20 - 25mm od okraje. Než kupovat Bošku a schánět drahej Cubitron, první bych si to vyzkoušel možností zápůjčky a pak by se vydělo. Na PPN mi dost lidí říkalo, že měli dobrej vercajk ( v podstatě to co mám já) ale nejsou schopní udělat rovinu, a tím spíš ricaso, nebo ostrou hranu na konci výbrusu. Neodrazuju, jen chci říct, že to není jen o brusce a brusivu, nebo o magnetu Happy

Martin

Jinak Tomáš (trman) se naučil "můj" způsob velmi dobře........pokud tedy mohu říct, že se jedná o "můj" způsob.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/31/2006
Příspěvky: 4,864
ale já to dělám víc punkově páč mě neba jak je to pomalý Laugh

nadrsno udělám hrubej výbrus brusným kotoučem a pak to začnu s nechaným matrošem na srovnání teprve dolaďovat načisto šmirglama od 60 přes 120 do 180

šmirgly ale fakt rychle mizej a cubitron sem nezkoušel ... porád si říkám že bych ho jednou rád zkusil tak třeba někdy

dneska ale kurvím co můžu ... stalo se mi přesně to co Matovi na bowiem ... posral sem raznici tak sem musel do jedný čepele vyvrtat díru a vypadá to teď jak podělaný spyderco :(

holt na zemi na balkoně v kleče se razit nedá :(

nemá někdo ňákej tip na udělátko který by umožnilo přesný a pevný uchycení raznice?
SHÁNÍM CHCÍPLÝ PLAZY KE ZPRACOVÁNÍ KŮŽE
... TOMASRUCKER.com ... KOVANYNUZ.cz ...
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/12/2010
Příspěvky: 785
ahoj,
tak jasně že to nebude jenom tak a já třebas mám problém flexou udržet rovinu ale myslím že se zlepšuju. Chce to trening. A s tou raznicí mám taky problém orazil jsem zatím jen tak pět čepelek jo ale z toho mám tak dvě dobře. jinak všechno našuro. Ale nějaký figl v tom bude.
Pijem dokud nepadnem a když padnem pijem v leže
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/7/2008
Příspěvky: 2,933
Ahoj Trman, možno by stačilo čosi takéto. Teraz som to narýchlo načmáral. Sám nič také nemám ale uvažujem nad tým.Happy


Gofi vložil tyto přílohy:
Razník.jpg.jpg

Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/31/2006
Příspěvky: 4,864
Gofi napsal:
Ahoj Trman, možno by stačilo čosi takéto. Teraz som to narýchlo načmáral. Sám nič také nemám ale uvažujem nad tým.Happy


jojo ja si taky uz rikal neco podobnyho zkusit ... ale raznici by to chtelo mit asi presne osazenou a do ni jen aby pak ten udernik prasitl a zase odskocil
SHÁNÍM CHCÍPLÝ PLAZY KE ZPRACOVÁNÍ KŮŽE
... TOMASRUCKER.com ... KOVANYNUZ.cz ...
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/7/2008
Příspěvky: 2,933
Samozrejme nemalo by to mať žiaden loker. Poprípade osadiť to do klzného púzdra nejakých 50mm. Väčšia dĺžka by to eliminovala.Happy
Kôly tomu je tam struna udrieť a hotovo.Grin
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris
pendik escort
ankara escort
antalya escort bayan
antalya escort
gaziantep escort gaziantep escort
beylikduzu escort lara escort istanbul eskort bayan maltepe escort pendik escort
erzurum escort
sikis
porno
sincan escort
istanbul escort maltepe escort
replica watches
sexy xhamster anal video sexy sexy video