huluhub.com
ankara escort pendik escort
ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Inzerce
Wajgy Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Čau chlapi, jako vetšina lidí tady, jsem se začal pokoušet o výrobu nástrojů, který aspoň z povzdálí připomínají nůž...no co vám budu povídat, žádná sláva to zatím není :D ale zejtra bude líp! :)
Jelikož většinu informací sbírám tady na Knife.cz, budu se sem snažit umisťovat i svoje výtvory. Budu vděčnej za každou konstruktivni kritiku a samozřejmě i nějakou tu radu Admire
Takže můj 1. pokus asi podle 2 videí z youtube a plnej nadšení jsem se na to vrhnul...tomu odpovídá i výsledek :)
Pro začátek asi plky stačí a další nůž pošlu zítra :)
...sakra jak sem dostanu fotku přímo z telefonu? :(


wajgy vložil tyto přílohy:
image.jpg.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Hmm, tak koukám že ta 1. fotka nestojí za nic, takže pokus č. 2 s nějakou lepší...nejde to moc vidět, ale ten prostřední kroužek je průhlednej a je to celkem fajn Happy


wajgy vložil tyto přílohy:
IMG_5777.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Dneska ještě přihodím svůj 2. výtvor...už je starej asi 2 týdny, ale váhal jsem, jestli to můžu vůbec zveřejnit...no co, kdyžtak mi ho zkritizujte red face
Je ze strojní pilky, 2mm v hrbu, jinak 7cm ostří a asi 11cm ten zbytek i se štětečkem...zrovna jsem měl jsem takovej kousek pilky a řekl si, že udělám radost mamce která je vášnivá houbařka no a vzniklo tohle Happy
Zkoušel jsem ho i kalit nad sporákem, vzhledem k velikosti čepele pohoda Grin a myslím, že se to i celkem povedlo na 1. pokus.


wajgy vložil tyto přílohy:
IMG_5970.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Tak jsem o víkendu dostal super nápad že si zkusím doma zakalit v grilu 2 čepele...1. z AK5 (ta menší), takže to nemohlo dopadnout asi jinak než blbě a druhou z kotouče do cirkulárky (větší nesmuk) - tam už jsem doufal, že by to třeba mohlo klapnout, ale stejně je z toho sračka :( 1. pokus jsem dal do oleje a druhej do vody a výsledek stejnej, takže celej den s pilníkem v ruce je v háji :(
Nějaký rady do života co se kalení v grilu týče? Confused Ta větší čepel je z cirkuly a celkem mě to štve, protože jsem chtěl dát nůž kámošovi za týden k narozkám, ale i když jí udělám novou a někam pošlu, tak se to nestíhá :(
Kurva drát Cry


wajgy vložil tyto přílohy:
IMG_6025.JPG.jpg
IMG_6026.JPG.jpg
IMG_6046.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/26/2005
Příspěvky: 1,588
... to popraskalo po vnoření do vody?...

- Γ Ν Ω Θ Ι - Σ Α Υ Τ Ο Ν -
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/8/2014
Příspěvky: 986
zdravim můžu ti poradit aby byla na kalení tma a kalit jenom do oleje když si nejseš vodou jistej.
tu pilu bych nahřál do ořanžova a pak šup do oleje.
a tu Ak5 do žlutý barvy a šup do oleje
no a pak popouštění,já popouštim od rákosový barvy po modrou,podle toho na co chceš nástroj používat
po zakalení a popuštění musí nůž vydržet pořádnou mrdu do železaHappy cca 1mm na ostří
tu Ak5 stačí popuštět do žlutý rákosový barvy a pružiny na zavíráky do modra
snad ti to trochu pomohlo,jinak můžeš mrknout na you tube tam toho je plno
jo a ještě k tý pile tam se možná musí ještě žíhat před kalenim,stačí nahřát do oranžova a dát to vychladnout do popela
Rychle vám odpovím pokud použijete tlačítko email. PM komunikace je zdlouhavá, nejsem vždy u PC.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/8/2014
Příspěvky: 986
jo a Ak5 se musí kalit jenom do oleje,možná pro to ti to pořachalo
Rychle vám odpovím pokud použijete tlačítko email. PM komunikace je zdlouhavá, nejsem vždy u PC.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/26/2014
Příspěvky: 387
U té Ak5 by měla být nějaká výdrž na kalící teplotě jinak to taky bude stát za prd. Mám pocit že vlivem legur trvá nějakou dobu než se vytvoří austenit, který se pak při kalení mění na martenzit, ale nechci kecat protože to nevím jistě, jen to že by tam nějaká výdrž měla být.

Pokud jsi to neudělal, tak u té cirkule odbrus nějakou vrstvu z povrchu, může to být bláto jen na povrchu kvůli oduhličení. Pokud jsi to zkoušel tak zkus zakalit znova a pohlídej si dosažení (a nepřesažení) teploty a prohřátí celého průřezu a po popuštění odbrus povrchovou vrstvu.

Taky si dej bacha na oduhličení, při teplotách nad 900 už ten uhlík docela odchází a víceméně všechen nerez by se měl kalit v ochranné atmosféře nebo kalící fólii, protože jinak to metodou pokuss omyl pravděpodobně zničíš
Great things are not accomplished by those who yield to trends and fads and popular opinion. -J. Kerouac
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Jojo, popraskalo to po te vode :( jinak tu AK5 uz doma delat nebudu, skoda zeleza :)
Ale na tom kotouci bych se to rad trochu naucil, takze tam asi par cepeli jeste padne :(

K tomu kaleni znova...kolikrat to muzu cca. na jednom kuse zkouset nez je definitivne v haji a uz to nema cenu? Delal jsem to teda samozrejme za svetla, ale gril byl rozpalenej co fen moji zeny zvladnul rozfoukat :) mel bych i u te cirkuly nejakou dobu nechat tu cepel nahrivat, nebo staci proste ohrat na spravnou barvu a sup tam s ni?

Jinak dekuju vsem za rady i reakce!
Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Takze malej update...po odbrouseni vrchni vrstvy (diky za radu) jsem zjistil, ze to zase takovy blato neni (viz fotka zaseku ve sveraku), coz je pozitivni Happy
Bohuzel po kaleni do vody se mi cepel prohnula a tak jsem se ji pokusil narovnat a po 3. rane kladivem prdla...coz je negativni Cry
Takze zacina nesmuk volume 2. a zitra vecer kaleni...kua drzte palce, pac ho ma dostat v sobotu kamos k narozkam a jestli to zase poseru, tak mu budu muset dat flasku Rumu jako kazdej rok Grin


wajgy vložil tyto přílohy:
image.jpg.jpg
IMG_6054.JPG.jpg
IMG_6064.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Takže se se mnou nebudete bavit jo? Evil No neva, klidně si tu budu povídat jen tak sám pro sebe Grin
2 nerez čepele mám poslaný na zakalení, takže práce trochu stojí, ale makám aspoň na nesmukovi kterej musí být do soboty. Dnska proběhla další kalba a po 1. z toho mám celkem dobrej pocit...konečně za tmy a rozdíl je markantní, za hodinku to vyndám z trouby a zítra crash test :)


wajgy vložil tyto přílohy:
IMG_6076.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Dneska jsem řešil jeden problém, kterej má možná víc lidí a myslím, že mě napadla fajn věc (jestli je to všem dávno známé, tak sorry).
Chtěl jsem dělat záštitu z nerezu 8mm, ale samozřejmě jsem si s aku vrtačkou ani neškrábnul a nevěděl co dál...nabízí se měkký materiály, ale měď ani mosaz se mi nějak v rozumný tloušťce aspoň 1cm a víc vůbec nedaří sehnat Confused Kde to sakra scháníte?
Jedinej kus mědi co mám doma, je 1/2 coulová trubka co mi zbyla, když mi dělali topení, takže jsem jí vzal a začal přemejšlet, jak z toho udělat něco použitelnýho a tak předkládám návod, jak si doma vyrobit celistvej kus mědi když zrovna nemáte Applause

1. Vezmete trubku a rozmlátíte jí na placičku Laugh
2. Placičku ohýbáte/překládáte na rozměry které chcete použít, já zvolil šneko skládání.
3. Jenom smotaný to nedrží, takže to musíte nějak spojit, tady mě napadlo to snejtovat, takže jsem vzal mosaznou kulatinku (měď holt nebyla), provrtal vzniklý patvar a řádně poklepal Beating
4. No a teď už zbývá jen pilovat a brousit.
5. Dál brousit.
6. Ještě trochu brousit...no, to už nechám na vás Happy

Řekl bych, že výsledek je poměrně slušnej, na to, jaká to byla znouze akce. Je to vlastně takovej měděnej ,,damašek,, o 8 vrstvách Grin Mosazný nejty v mědi nakonec i docela hezky vypadají a už se těším, až záštitu prdnu na čepel...samo to sem pak hned hodím Ok

Takže pro dnešek všechno...třeba to někomu někdy pomůže...kdo dočetl až sem, tomu Applause


wajgy vložil tyto přílohy:
IMG_6065.JPG.jpg
IMG_6068.JPG.jpg
IMG_6067.JPG.jpg
IMG_6073.JPG.jpg
IMG_6077.JPG.jpg
IMG_6079.JPG.jpg


Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/14/2012
Příspěvky: 4,204
Z nouze ctnost dobrá, ale proč to neprovaříš když máš výheň?
Lepší dobrý nůž než dvě špatné pistole.
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 8/29/2010
Příspěvky: 10
Já bych zkusil Feronu
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/10/2012
Příspěvky: 3,833
Nestačilo by to ohřát a přiložit cín? Jinak výsledek vypadá dobře, akorát mi to nejtování přijde zbytečně složitý.
Pište mi prosím raději email než PM. Pro ty co jim nestačí kouzelné slovíčko, na PM nereaguju.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/28/2014
Příspěvky: 1,252
Mi se to libi, dobrej napad Ok
Když se kácí pes, tak lítaji řízky.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2015
Příspěvky: 1,928
Ono se to dá jakoby zavařit ve výhni? To mě vůbec nenapadlo Confused
No Ferona by možná šla...zatím nemám s nákumem matroše žádný zkušenosti, ale nevím, jestli mě nepošlou do pí.. když jim řeknu o kousek 100x100x10mm Neutral
Jinak spájet to cínem mě napadlo, ale žel jsem žádný doma neměl...jak říkám, z nouze ctnost Cool
Makej na sobě tak dlouho, dokud se tvoje vzory nestanou tvými soupeři!
RS
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/2/2011
Příspěvky: 416
Ja jsem nakupoval měděné a bronzove profily a plechy tady http://www.alms-brno.cz/ , byl jsem tamy teda osobne, ochotni a vše ok.RS
Pište mi prosím raději email než PM.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen , Moderátor
Připojený: 6/19/2007
Příspěvky: 2,505
I slepé cesty musí někdo procházet....Wink
Časem přijdeš na to, že tak velká záštita z mědi je hrozně těžká a když už z mědi, tak dutá spájená plechu jako je na kukri bude lepší řešení.
No a když už máš tu výheň, tak kdybys to proložil mosazí, strčil to do jeklu a zapekl, tak máš mokume...
Nejlepší nůž na světě je ten, který si pro sebe vyrobíš vlastnoručně.
Pište mi prosím pouze na mail.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/28/2006
Příspěvky: 419
Pokud jde o pájení je dobrá pájecí pasta co používají topenáři při pájení měděných trubek. Potřít, stáhnout a ohřát. Případně, pokud plochy nejsou moc rovný, přidat cín.
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris