ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Prosba k nožířům Možnosti
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 10/14/2008
Zvláštní, přesně takhle vytuněnou čepel mi nedávno ukazoval vedoucí po zásahu brněnským brusičem, kterému se nezdály stopy po broušení na jeho V-noxu. Udělal z toho úplně stejný fileťák, jak na tomto nožíkuAngry A ještě mu za práci zaplatil".
Posláno:
Štamgast
Připojený: 10/8/2011
Chudak nuz. Evidentne lepsi zustat u "samoobsluhy", pak si clovek muze nafackovat maximalne sam sobe. A po par pokusech bude zrejme vysledek pouzitelny, aniz by majitel do te doby prisel o pulku cepele...
Posláno:

Pozorovatel
Připojený: 8/22/2016
Bežné brúsenie zvládam, tu bol problém odlomená špička, to by som sa asi ubrúsil, myslel som, že chlapík to vezme na konci, ale on to zbrúsil komplet, čo už.
Posláno:

Štamgast
Připojený: 5/29/2007
Karel W napsal:
Já tedy nejsem žádný odborník, ale za sebe si myslím, že u tohoto nože to opravdu smysl nemá. Jedná se o takový ten běžný nožík s mosaznými konci na střence?? že. Z vlastní zkušenosti se mi jako moc dobré nože nezdály. Udělej si radost a kup si nový....

Poprvé slyším, že by Buck 110 byl špatný nůž.
Posláno:

Štamgast
Připojený: 1/13/2007
když jsme u těch top ocelí a broušení v ruce, zkoušel jsem v ruce shrapnel COS sanmai

ca 62 HRC a je pravda, že to v podstatě na kameni nejde, jakmile jsem malinko zvětšil úhle tak nůž bral kamen, po půl hodině jsem to vzdal.

Takže já zůstávám u serepetičekGrin

na diamantu v sadě to bylo do deseti minut do gritu 3000 a parádaOk

Samozřejmě uhlíkovka a standardní nerezi nejsou problém, ale superoceli problém je.

Zase není potřeba brousit každý den jako bývalo nutné u méně pokročilých ocelí..
nechovej se agresivně, jednej dominantně
fake to fake, soul to soul
Mat
Posláno:

Štamgast
Připojený: 5/3/2006
Fakt je, že diamantem 1000 - 1500 grit by měl být každý schopen udržet funkční ostří na čemkoliv i v ruce.

(samozřejmě tl. fasety je alfou a omegou, ale to je jiná debata)