ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Bronz Možnosti
Dog
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/18/2013
Příspěvky: 166
Prosím o radu. Potřebuji naohýbat bronzový plech na kování pouzdra, Dělal to někdo? Je lepší to vyžíhat a postupně ohýbat, nebo ohýbat za tepla? A za jaké teploty? 300°C na odstranění pnutí nebo při 550°C na překrystalizaci?
Mluv jen tehdy, jsou-li Tvá slova moudřejší než mlčení.
RS
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/2/2011
Příspěvky: 555
S bronzem je to jako s mědí, nahřát, zchladit, pak je poddajnější, ale šlo by i za tepla.
Pište mi prosím raději email než PM.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2015
Příspěvky: 579
Můj přístup (nevím, jestli dobrý, ale funkční) na slitiny mědi je: Nahřát plynem až lehce začíná červně svítít, hodit do vody, vytánout, trochu poohýbat a po chvíli (složitější ohyby) znovu..
,,Všeliké kvaltování pro hovada jest"...J. A. Komenský; Nechceš-li vyrobit svůj 20. nůž, nevyráběj ten 1.!
RS
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/2/2011
Příspěvky: 555
honzajbanzaj napsal:
Ok jojo
Pište mi prosím raději email než PM.
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris
pendik escort
ankara escort
antalya escort bayan
antalya escort
gaziantep escort gaziantep escort
beylikduzu escort lara escort istanbul eskort bayan maltepe escort pendik escort
erzurum escort
sikis
porno
sincan escort
istanbul escort maltepe escort
replica watches