ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
BLACKLIST - internetových obchodů Možnosti
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/23/2021
Příspěvky: 341
Chloupek ... ak mozes ,daj sem aj fotku eshopu ,lebo aktualne som takychto so super zlavou videl niekolko odhadom 10-15 eshopov ... cisty o--b ... davajte si pozor ,overujte ,skumajte eshopy
„Veľkí ľudia diskutujú o ideách, priemerní o udalostiach, a malí o iných ľuďoch.“ — Charles de Gaulle
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 4/29/2006
Příspěvky: 4
K Dellingeru - i přes půlroční dobu od nákupu byli ochotni vrátit peníze, což alespoň trochu zmírnilo moje znechucení z toho kusu železa.

Ilustrační video měkkosti toho "damašku": https://www.youtube.com/watch?v=h2VgASTiB4o
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/7/2013
Příspěvky: 4,856
Jakože když Ti prodám prstýnek z falešnýho zlata, za půl roku na to přijdeš a doneseš mi to omlátit o palici, já Ti vrátím prachy, jelikož nejsi takový vůl jak jsem si myslel, tak mne pochválíš???
Jsi velmi laskavý člověkAdmire nejsem tak laskavý a u Dellingerů rozhodně nakupovat nebudu. Díky za pěkný video ovšemOk Ok a šťastnější nákupy přeji!! Jarda
K vítězství zla úplně vystačí nečinnost dobrých lidí.
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 9/11/2022
Příspěvky: 1
Tonyto73 napsal:
KNIFESTOCK na který jsem nedal dopustit a také tam nechal celkem dost šušňáků mě dneska hezky nasral.
Mimo jiné mi poslali nůž Kizer Assassin, bez krabičky a příslušenství jenom v igelitu, ohmataný, evidentně používaný a ještě drhne pojistka při zavření nože.
Tak se kur.. pokazit 😡


Stačí založit vrácení přes web a vrátit přes Zásilkovnu zdarma. Je pravda, že se docela pokazili, komunikace žádná, levá ruka neví co dělá pravá. Minulý týden mi zrušili všechny objednávky, nechápu tuhle neprofesionalitu.

Snad se zlepší.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/29/2011
Příspěvky: 1,233
Alferi napsal:
K Dellingeru - i přes půlroční dobu od nákupu byli ochotni vrátit peníze, což alespoň trochu zmírnilo moje znechucení z toho kusu železa.

Ilustrační video měkkosti toho "damašku": https://www.youtube.com/watch?v=h2VgASTiB4o


Takhle jsem ohýbal i Japonce (sendvič SG2). Je to daň za sendvičovou konstrukci s měkkými nekalitelnými boky. Zase ale kudla nepraskne.
“Knives are easy to hide. They don’t jam and they never run out of bullets. They come in handy when you have to do some close contact work.”
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 5/23/2021
Příspěvky: 15
Mkuchynskepotreby.cz

Broušení Expres - Martin Urlich
Sekaninova 1021/26
128 00 Praha 2 - Nusle


U tohoto prodejce jsem v pátek 15.12. okamžitou platbou zakoupil nůž za 410kč, který uvádí na webu skladem. Ve středu 20.12. stále nic nedošlo a nikdo se neozval. Po telefonickém dotazu mi majitel sdělil, že nůž nemá a že mi vrátí peníze. Dnes večer, 22.12. peníze stále nejsou a po slušném dotazu se mám "uklidnit a peníze mi pošle po práci..." Po téhle větě už jsem opravdu rozčilený, peníze ani nůž stále nemám a nůž je na webu stále skladem. Žádná omluva.

Jak píše na webu:

Našim cílem je spokojený zákazník. Osobní reference a doporučení je ta nejlepší reklama.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/13/2013
Příspěvky: 1,601
Že by už i Nusle zaváděli praktiky nepoctivých obchodníků?
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 9/5/2022
Příspěvky: 167
Velmi nedoporučuju jakékoliv obchody se slovenským "paleontologem" jménem Dominique Tkac..
Od října mi dodává slíbený zaplacený materiál, kdy o Vánocích mi došla trpělivost,a začal sem tlačit na pilu. Byl slíbena náprava a nějaký revanš, o dva měsíc později opět nedodržené sliby, kličkování a výmluvy. Pokud rádi hrajete loterii, okořeněnou hromadou lží, a završenou dotčenými reakce.i na to,že jste nespokojeni, jen pan Tkac ten pravý pro vás. a když už náhodou něco pošle, zašle vám to jako opravdový profesionál...


AdamFF vložil tyto přílohy:
received_1352440445385511.jpeg.jpg
received_3501455536743961.jpeg.jpg


CUM SPUMIS ORIS
instagram.com/forgottenkustoms
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 7/31/2018
Příspěvky: 44
Dobre rano vospolok.

Rad by som upozornil na podvodny inzerat vo FB skupine “Nůž, nože, chladné zbraně”, vid prilozeny obrazok.
Jedna sa o predaj formou aukcie, konto je ocividne fejk (majitel uctu predstiera, ze je zena).

Obrazok predavanej zbierky je stiahnuty z internetu:
http://tlahtopil.blogspot.com/2012/02/el-cuchillo-de-campo.html

Peknu nedelu.
J.


Jimmy71 vložil tyto přílohy:
IMG_0815.jpeg.jpg

Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 9/24/2018
Příspěvky: 466
Špatná zkušenost s obchodem moskito.cz

6.6. jsem poslal mail a zkoušel i několikrát volat, chtěl jsem koupit Stabnana od Heretic knife, nikdo se neozval.
Takhle se to nedělá.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 11/17/2011
Příspěvky: 898
Já mám s moskito.cz jen ty nejlepší zkušenosti. Pan majitel komunikativní, odpovídá mi ihned na e-maily i telefony. Osobně na prodejně supr pokec.

Tím nechci rozporovat tvou zkušenost, ale doporučuji nad nimi nelamat hůl, může to být jen nedorozumění, blbá souhra náhod.
PŘÍTEL je ten, kterému když povíš: "Někoho jsem zabil!" Odpoví: "Kde ho zakopem?"
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/23/2021
Příspěvky: 341
Alebo dovolenka-zabudol dať automat.odpoveď ,alebo Blade Show Atlanta v tom čase ...
„Veľkí ľudia diskutujú o ideách, priemerní o udalostiach, a malí o iných ľuďoch.“ — Charles de Gaulle
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/5/2007
Příspěvky: 2,413
Za mna moskito tiez slabé. Informoval sim sa raz na Socom elite , odpovedali rýchlo. Keď som sa dotazoval hneď vzápätí na možnosť osobného prevzatia už sa neozvali a nôž zmizol z ponuky.
Takze za mna KO
"Life is too short to carry an ugly knife" - Calvin Coolidge
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/10/2018
Příspěvky: 800
Já bych pana Němečka na Blacklist asi nedával.

On si žije už řadu desetiletí svým životem, takovým divokým jako v devadesátkách.

Ideálně hotovost, účtenky jako v zelenině v roce 1991, zboží stejně tak drahé jako v roce 91... v duchu noa co? .... "někdo to koupí".

Otevírací doba prodejny je velmi nejistá, neb od "středy do pátku se mi asi nebude chtít".

Ale kdo se s tímhle dokáže smířit, tak to zase tak zlý shop není :D



Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/10/2020
Příspěvky: 950
ZMRDI SLOVENSKÁ POŠTA !!!!!
Neuvěřitelné zmrdstvo .


Leoner vložil tyto přílohy:
448404735_412749185093866_2930246166710388036_n.jpg.jpg

Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 8/14/2020
Příspěvky: 367
No pekny, proto radsi DHL nebo Fedex atd. nez postu, jakoukoliv.
Pisu z mobilu, co nema diakritiku, pisu vetsinou z auta, tak prosim prezijte moje preklepy a pravopis, vzdyt nam jde hlavne o kudly.
Jsem primitiv a idiot, co se zajima o noze a vedu kolem toho.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/25/2021
Příspěvky: 180
Jaký zákaz?!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/10/2020
Příspěvky: 950
Co na to říct ??? Kolega nemá nůž,já nemám peníze ....
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/27/2015
Příspěvky: 2,016
Máte používat zásilkovnu, pojištění na 5000 v pohodě, nikdy se mě nic neztratilo
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/23/2021
Příspěvky: 341
Leoner napsal:
Co na to říct ??? Kolega nemá nůž,já nemám peníze ....


Ahoj ,pozri si ich vseobecne podmienky ... resp. reklamacny postup s moznostou odvolania sa ... pokial mas pozadovane napriklad foto ,doklady ,komunikaciu s kupujucim tak by som sa do toho pustil ... kazdopadne nikde som tam v ich podmienkach nenasiel na co konkretne sa da a na co nie uplatnit reklamacia - v zmysle toho akoze "zakazu" .... kazdopadne je to prúser Sad

https://www.posta.sk/informacia/postove-obchodne-a-financne-podmienky
https://www.posta.sk/subory/36962/reklamacny-poriadok.pdf


K reklamačnému listu je potrebné predložiť:
a) originál podacej potvrdenky, ak bola k zásielke vystavená; v prípade reklamácie na
poškodenie obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, reklamácie na zásielku
podanú s ePodacím hárkom alebo reklamácie Poštových poukazov na výplatu podaných
elektronickou formou sa podacia potvrdenka nevyžaduje, zákazník identifikuje zásielku
podanú s ePodacím hárkom podacím číslom, Poštový poukaz na výplatu podacím číslom,
dátumom podania a podacou poštou,
b) čitateľné potvrdenie o kúpe, resp. poskytnutí služby (originál alebo fotokópia),
c) poškodenú zásielku aj s obalom (vrátane vnútorného obalu), príp. aj zápisnicu o poškodení
zásielky. K poškodenej zásielke je možné pripojiť aj fotodokumentáciu, príp. doklady
preukazujúce hodnotu vzniknutej škody,
d) dôvod sťažnosti, príp. doklady preukazujúce opodstatnenie sťažnosti,
e) pri reklamácii eSlužieb štátu číslo žiadosti, reklamovaný výstup (s výnimkou reklamácie
nevydania výstupu), príp. doklad o zaplatení ceny.

„Veľkí ľudia diskutujú o ideách, priemerní o udalostiach, a malí o iných ľuďoch.“ — Charles de Gaulle
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris