ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Prosba k nožířům Možnosti
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 8/18/2008
Jinak mám pocit, že to WDčko, který je ostatně dražší jak českej Konkor, dost blbě konzervuje.
"K třicátému výročí strčím prsty do ...." Egon Bondy
Posláno:

Štamgast
Připojený: 9/17/2005
Já s ním nekonzervuju nic, ani pistoli, ani nože, ale spíš bychom měli vypadnout s touhle debatou jinam, než nás pojebou, třeba na volnej pokec a Samuraj bude tak hodnej a uklidí po nás, když už to nemůžeme udělat sami jako dřív, viď SameHappy Happy
Posláno:

Štamgast
Připojený: 1/5/2007
Mat napsal:
[quote=cernun]Ahoj měl bych menší problém jsem úplný začátečník a sehnal jsem si ocel 19573 (D2) chtěl bych si z něj udělat

Kalení nevím, jednou jedinkrát jsem dělal nožík z D2 a jeho poslání do Bodikote a zpět + kalení samotné se vyšplhalo na 900,- Sad
Mat

Mně ji zakalili v Mikovu s AK5 za hubičku. Je to fakt svině tvrdá, už druhý den brousím na kameni ,keramikou , šmirglem. Jak se říká klasik-zkoušel jsem už obojí (teda Ak5),nedá se to srovnatLaugh
Posláno:

Začátečník
Připojený: 9/8/2008
no tak děkuju ,ale nemám možnost ji vyměnit.Sad
Posláno:
Štamgast
Připojený: 2/8/2008
cernun napsal:
no tak děkuju ,ale nemám možnost ji vyměnit.Sad

Už jsem dělal i ze zakaleného materiálu. Je tomu třeba přizpůsobit návrh (pilka, pilník a vrták se moc nechytají Happy ) . Takže flexu, brusku, řezat, brousit a přitom chladit a chladit..

Jednou z možností je zasadit čepel do něčeho na trn. Vše záleží na podmínlách které pro výrobu máš.
Posláno:
Začátečník
Připojený: 12/3/2007
Mohl bych se zeptat, jak je provedený závěsník na R-U Útočný nůž 1917. V knize sem viděl, že to je kožený řemínek. Směrem "dolů" provlíknutý oběma očkama na pochvě a směrem "nahoru" jen jedním. Nechápu jak je spojen, jestli je nastálo sešit, čímž by se z pochvy nedal sundat a nebo, jakým jiným způsobem je spojen. Prosím mohli by ste poradit?