ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Brusky TORMEK Možnosti
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 5/9/2017
Ja vás tu zdravim,
v tejto oblasti som uplny amatér pretože som zatial brusil len na LANSKY,,, zajtra prechádzam na vyšší level, dorazi TORMEK.
Cele toto vlákno o brusení na TORMEK som prečíal a nie raz..Tak potom sa podelím s dojmami zo stroja a zo samotneho brusenia..
s pozdravom DB
Posláno:

Štamgast
Připojený: 3/25/2013
Vitaj Dano
ak budeš niečo potrebovať daj vedieť
Palo
PRAJEM PEKNÝ DEŇ
Posláno:

Pozorovatel
Připojený: 11/26/2013
Vítej mezi námi.
Vaaca
Posláno:
Začátečník
Připojený: 5/9/2017
Dík
Posláno:
Začátečník
Připojený: 6/6/2017
ferko napsal:
ZeeTee napsal:
Ferko dik za memento. Me to doufam nečeká.. Jak tak jemnej kotouc dohladis? Tusim ze pisou neorovnavat diamantem..

Když něco nejde , objeví se někdo,kdo neví že to nejde a udělá to. Nehledal jsem jak to udělat a orovnal jsem kotouč přípravkem TT-50 od Tormeku. Je pravda že hrany kotouče se vyštipovaly a musel jsem vyjíždět z kotouče pomalinku.Potom jem to vyhladil kamenem SP-650. Načisto dorovnal jemným diamantovým brouskem z Lidlu. Pro jistotu ještě přejel čistícím kamenem Nagura. Na fotce je kal který zůstal ve vaničce po srovnání kotouče Tormek SJ.

Zdravím,

Kotouče na Tormek - japonské kameny od Dictum 4000 a 800 - před orovnáním (bez problémů pomocí Diamantového originál Tromek Truing tool) ještě upravím takto:

Zkosím hrany, aby se nevyštipovaly.
Pomocí roztočené rozbrušovačky a lamelového smirkového kotouče (velmi rychlé a nevyštipuje se), - pouze to hodně stříká okolo.
Nebo lehký přítlak a nový smirek na podložce - 100 nebo 120 zrnitost.
Poté teprve orovnávám diamantovým orig. přípravkem (Truing tool)....

L.
Posláno:
Pozorovatel
Připojený: 7/19/2003
Zdravím pánové,
po dvou letech pokukování po tormeku a projíždění diskuse a Pavlových videí jsem se odhodlal a už mi v dílně stojí T8. Vím že mě čeká hodně času a cviku, než si brusku "ochočím"...