ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Pásová bruska II. Možnosti
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 1/28/2019
Příspěvky: 38
Opravil bych dohady kolem elektromotorů. Sériový motor je motor, který má vinutý stator i rotor zapojené v sérii a má uhlíky. Ten jde regulovat tyristorovým regulátorem otáček. Pokud má integrovaný tachogenerátor, tak k němu existuje poměrně levný regulátor otáček. (běžně se vyskytoval v pračkách). Indukční motor (asynchronní) má vinutý stator a rotor tzv. nakrátko-klecové vinutí. Nemá kartáče. Regulovat otáčky lze pouze pomocí frekvenčního měniče.
Pro daný účel, tedy pásové brusky je nejvhodnější pohon indukčním (asynchronním) motorem s kotvou nakrátko a regulace otáček pomocí frekvenčního měniče.
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 7/18/2013
Příspěvky: 119
JIM11 napsal:
Opravil bych dohady kolem elektromotorů. Sériový motor je motor, který má vinutý stator i rotor zapojené v sérii a má uhlíky. Ten jde regulovat tyristorovým regulátorem otáček. Pokud má integrovaný tachogenerátor, tak k němu existuje poměrně levný regulátor otáček. (běžně se vyskytoval v pračkách). Indukční motor (asynchronní) má vinutý stator a rotor tzv. nakrátko-klecové vinutí. Nemá kartáče. Regulovat otáčky lze pouze pomocí frekvenčního měniče.
Pro daný účel, tedy pásové brusky je nejvhodnější pohon indukčním (asynchronním) motorem s kotvou nakrátko a regulace otáček pomocí frekvenčního měniče.

Zdravím.Mohl bych poprosit o informaci,jaký regulátor otáček by byl potřeba k motoru s tím tachogenerátorem a kde ho popřípadě sehnat?Dík za informaci
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 1/28/2019
Příspěvky: 38
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 635
JIM11 napsal:
Pro daný účel, tedy pásové brusky je nejvhodnější pohon indukčním (asynchronním) motorem s kotvou nakrátko a regulace otáček pomocí frekvenčního měniče.


Co je nejlepsi je sice hezke, ale podle puvodiho prispevku on uz brusku ma. Predpokladam, ze optimun je preklep, nic takoveho jsem nenasel. Nicmene nejspis to bude klasicka dvojkotoucovka.

Proc s tim vytapetoval temata Brusky Tormek a Pasove brusky, to netusim.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/27/2011
Příspěvky: 267
Zdravím pánové.Mám prosbu.Nevěděl by někdo,jak podomácku opravit pogumováni na kontaktním kole? Vím že existují nějaké firmy,kde se to dá natáhnout celé znovu,ale zatím mě to tak netlačí Happy Dík za tipy nebo rady.


Ferda90 vložil tyto přílohy:
DSCN0033.JPG.jpg
DSCN0034.JPG.jpg
DSCN0035.JPG.jpg
DSCN0036.JPG.jpg


Mám silně vyvinutou slabou vůli.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/16/2019
Příspěvky: 181
Řešilo se to tady ve vlákně. Odlévání do formy, tuším dvojsložková guma,nebo něco podobného.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/27/2011
Příspěvky: 267
Dík,zkusím dohledatOk
Mám silně vyvinutou slabou vůli.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2019
Příspěvky: 372
Řešil jsem to tu já, ale žádný rozumný a relativně dostupný způsob pogumovaní kola jsem nevymyslel. Jsou prý nějaké licí gumy, ale to vyžaduje pak orovnáno na sosutruhu. Konkrétně to neznám, nevím kde se kupuje a kolik stojí, jak se provádí....
Pokud by jsi si to chtěl nechat někde udělat, stojí to hodně peněz. Všechny co jsem zkoušel mi vždycky poslali takovou cenu, že bylo skoro lepší koupit už hotové kolo.
Pokud něco budeš vědět, budu rád za informaci.
Já jsem nakonec na malé rolny natáhl pevnou gumovou hadici. Na větší kola jsem natáhl běhnou z rovné gumy. Drží tam jen třením, musí být hodně malý. Slepil jsem ho v prstenec vteřiňákem z Jataganu.
Víc asi nevím, neumím.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/18/2018
Příspěvky: 401
Stočil bych to poškozený vroubkování do pryč až na to hladký. Kolo bude sice menší, ale funkční.
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 9/8/2019
Příspěvky: 13
Zdravim
V pásových brúskach som navacik preto sa pýtam skúsených brusicov dal som sa do výroby pásovky hnacie koleso a napínacia kladka sú bombiroveho tvaru nebude spôsobovať to bombirovanie naťahovanie pásu s strede? A ako nastavit poprípade z čoho sa robí operna doska po ktorej sa pas sucha pas len kov ci iný maros.
Dakujem za rady
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/27/2011
Příspěvky: 267
Pánové,dík za typy.Až to budu potřebovat a najdu někoho kdo mi to stočí (můj soustruh na to nestačí),tak jdu do toho.. Dík.Ok
Mám silně vyvinutou slabou vůli.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 635
@Laco01
operna deska - vesmes normal ocel, ale na netu jsem videl videp s obkladackou.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2019
Příspěvky: 372
Vhodnější je kalená opěrka, obyč železo se po čase vyjede. Lepší by byl možná i nerez. Já jsem použil kamenné pásky. Ty taky věčně nevydrží. Většinou kámen tak 1 do roka vyměním Žula není vhodná. Optimální by byl čedič ale ten jsem ve správném formátu nesehnal a z kamene mi to asi nikdo neuřízne. Dlaždičky si myslím také dlouho nevydrží.
Já mám obě kola také bombirované a funguje mi to celkem dobře. Zdá je to tak dobře, netuším. Pás se ve středu viditelně nevytahuje.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/16/2019
Příspěvky: 181
Karel W napsal:
Vhodnější je kalená opěrka, obyč železo se po čase vyjede. Lepší by byl možná i nerez. Já jsem použil kamenné pásky. Ty taky věčně nevydrží. Většinou kámen tak 1 do roka vyměním Žula není vhodná. Optimální by byl čedič ale ten jsem ve správném formátu nesehnal a z kamene mi to asi nikdo neuřízne. Dlaždičky si myslím také dlouho nevydrží.
Já mám obě kola také bombirované a funguje mi to celkem dobře. Zdá je to tak dobře, netuším. Pás se ve středu viditelně nevytahuje.

Podle mého názoru se nerez nehodí, maže se a přidírá.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/16/2013
Příspěvky: 2,055
Karel W napsal:
Optimální by byl čedič ale ten jsem ve správném formátu nesehnal a z kamene mi to asi nikdo neuřízne.


A čedičová dlažba by nebyla vhodná? Ta se v ČR vyrábí. Vím,že tím dláždilo více pivovarů i průmyslových provozů. Dělá se to v tloušťce 22mm.

Tady
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2019
Příspěvky: 372
Jo ta by byla perfektní. Bohužel mám blbě udělanou brusku a 22 se mi tam nevejde. Potřebuji tak do 15mm. Diamantovím kotoučem to nejde řezat (rozměrově), už jsem zkoušel.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2019
Příspěvky: 372
Koukám že dělají cedičove pásky 15 mm šíře 75mm. Super díky za odkaz. Zkusím jeden objednat.
Ok
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 9/8/2019
Příspěvky: 13
Zdravim
Keď použijem k 3f motoru frekvenčný menič budem ho mapajat 220 V dosiahnem meničom aj zvýšenie otacok motora. Kdesi čítam ze áno kdesi že nie.
Motor má 2850 ot.
Dakujem
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2019
Příspěvky: 372
Ano, musí umožnovat zapojení do trojúhelníku.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 635
Myslim, ze do trojuhelniku to musi byt vzdycky (nebo abych nekecal, nevidel jsem menic pro zapojeni do hvezdy).
S tim zrychlenim, asi zalezi na menici, ale necekej nic dramatickeho, max 10-20%.
Vic by mozna slo "spatnym" nakonfigurovanim motoru, ale to jsem nezkousel.
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris
pendik escort
ankara escort
antalya escort bayan
antalya escort
gaziantep escort gaziantep escort
beylikduzu escort lara escort istanbul eskort bayan maltepe escort pendik escort
erzurum escort
sikis
porno
sincan escort
istanbul escort maltepe escort
replica watches