ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
MacWasilova Galerie Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
Děkuji, máš mejl.

Dneska mi kur5@ prasklo péro na tom dlouhým podžebrákovi, tak ten už letos asi nedám.

Přátelé, klidný svátky a v Novým járu pevný zdraví a štěstí kolik budete potřebovat. A ať Vám zlí a blbý lidé třeba vylížou prdel! Pa, Wasil
KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
A co povíte na tohle?
N690 čepel, ak5 péro, nerez přiložky a asi ovangkol. A damašek. Čep nerez a dva fosforbronzový reklamní triky:)
Celý je to slepený a doopravdy snýtovaný. Docela mě cvakala prdel, když jsem do hotovýho mlátil kladivem.

Zavřený 139mm,otevřený 250. Asi by ručka šla příště i trošku zkrátit při stejné čepeli.
Jestli čas, doktoři a ty moje podělaný náhody dovolí, chtěl bych se tomu v Novým věnovat víc a v elmaxu. Pa W.


MacWasil vložil tyto přílohy:
20131223_140406.jpg.jpg
20131223_140357.jpg.jpg
20131223_140422.jpg.jpg
20131223_140436.jpg.jpg
20131223_140446.jpg.jpg
20131223_140553.jpg.jpg


KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/24/2011
Příspěvky: 831
MacWasil napsal:
A co povíte na tohle?
N690 čepel, ak5 péro, nerez přiložky a asi ovangkol. A damašek. Čep nerez a dva fosforbronzový reklamní triky:)
Celý je to slepený a doopravdy snýtovaný. Docela mě cvakala prdel, když jsem do hotovýho mlátil kladivem.

Zavřený 139mm,otevřený 250. Asi by ručka šla příště i trošku zkrátit při stejné čepeli.
Jestli čas, doktoři a ty moje podělaný náhody dovolí, chtěl bych se tomu v Novým věnovat víc a v elmaxu. Pa W.


už takhle se mi to líbí moc a když píšeš že se tomu budeš věnovat.... hmm tak to já se těším! Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/25/2013
Příspěvky: 1,428
Nádhera! Ok Applause
Mysli na mě Cool
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/10/2013
Příspěvky: 660
Applause Parádní kudla. To kladivo při nýtování mne také děsí, tak to raději šroubuju.
Přeji ještě hodně takových pěkných kudliček. V.T.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/30/2008
Příspěvky: 1,569
A co povíte na tohle?

Applause Applause Applause

Moc pěknej zavírák.


Život musí být velký zločin, když je za něj trest smrti!!!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/8/2008
Příspěvky: 1,013
Mne sa páči. Hlavne tie rozmery sú Ok
" Najväčším vzrušením nie je zabíjať, ale nechať žiť. "
J. O.Curwood
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/4/2008
Příspěvky: 638
pěknej kusan!
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 9/12/2007
Příspěvky: 1,513
Parádní kudla ta se ti povedla a už se těším na další. I velikost je tak akorát
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
Chlapi díky. Fakticky jsem rád, že se Vám líbí tak jak mě!
Luboš se kvůli tomu určitě musel přihlásit:)

Hrozně mě to baví. Navíc asi od března bych měl mít snad vlastní dílnu, tak jich budu muset chrlit, aby bylo na vybavení a nájem:)
KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/7/2013
Příspěvky: 4,052
Tyyyyy brďo to je krásná kudla Ok tak hlavně moc zdraví přeji Applause
Proti zrození a smrti nemáš léku v mezidobí zachovej radost. (Santayana)
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/23/2013
Příspěvky: 430
Paráda Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/9/2002
Příspěvky: 4,877
Damaškovej ovangkol je špica a ten pájenej se Ti taky moc povedl... Ok
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 8/5/2009
Příspěvky: 451
Ahoj.
Ty zavíráky a hlavně ten poslední jsou úplně super Ok Ok Ok Až se pustím do zavíráku, tak v tomhle stylu, i s tím " kováním " ve střence. Máš to pěkné.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
Tyjo, já jsem si říkal kterej archeolog oprášil moje vlákno. Děkuju Vojto, tyhle klasiky mě hrozně baví, mám jich nakreslený miliony, tak snad budu moct brzo nějakej další udělat.
KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
Ahoj Přátelé, dneska jsem měl velkej den. Defloroval jsem pro mě novou větev řemesla a vyzkoušel jsem si svařit damašek.
Na začátek několik faktů. Nikdy v životě jsem na vlastní oči svařování neviděl, takže jsem čerpal z netu a od kamarádů. Jednoho bych citoval za všechny "To prostě musíš cejtit v párku!" Laugh
Na ohřev jsem použil plynovou pec, opět samorobo. Pohon PB, nenadchlo mě to, příště vezmu jen propan. Sibral a tři kila šamotu. Za hořák Ti ještě jednou děkuji. (on se přihlásí sám, bude-li chtít)
Karbous mě upozorňoval na to, že šamot se v boraxu rozpouští a nekecalLaugh
Paket je na obrázku. složenej z katru a stabilky. Výchozí velikost byla cca 30x55x85mm.
je fakt , že jsem poloviční magor, když jsem se na první svařování rozhod pro mozajku, ale když už, tak už!:D chtěl jsem takovou drobnou a divokou, ale o tom pozděj.

No a co jsem se naučil? Grin
NE modráky s laclem, to je o zdracej rozumNoNoNo
Ten heft na kterej se paket vaří musí bejt pořádnej kus kulatiny a pořádně obvařit. Já jsem nenašel nic vhodnýho když jsem to chystal a dneska mě paket 7x skončil na zemi. ta kulatina když je tenká, tak se upaluje!
na plynu to chce svařovat na několikrát. Nedá to tu teplotu takovou, aby se paket dal svařit na tuty naráz (alespoň já to tak mám)

Jestli to chcete zkoušet, držím pěsti. Ale já na to mám bohužel jen náturu. Fyzický fondy v haj§lu. Já za sebe můžu říct, že to prostě nejde utlouct. ne nástrojovka. To je pro mě uplně nová zkušenost. určitě jsou tací, co to mrskaj růčo, ale bez tréninku to já prostě nedám.

Plán byl ten paket vytáhnout tak na třicet čísel délky, obrousit na pěknej hranolek, nařezat na šest kusů, Naskládat na sebe 3plus3, svařit, vytáhnout. Nařezat ze šikma na kousky cca cenťák a půl tlustý a šikminama k sobě navařit aby na bocích bylo to, co před tím uprostřed. Však to znáte...Laugh

No ale na to jsem neměl ale vitamíny. takže jsem do naříz jen na čtyři kusy, takže ten vzor není tak jemnej...
No a závěrem. před naplátkováním jsem paket položil na svářecí pult a zapomněl vypnout odsávání, takže to rychle zchládlo a kurva prasklo. No to jsem zjistil až při svařování do délky, zkusil jsem to převařit, uvidíme. Ale moc tomu nedávám.
To co vyšlo teď chládne v peci s pecí. Jestli z toho bude aspoň pidi čepelka uvidím v pondělí.
Na fotkách dole pak je na odřezcích vidět jak jsem postupoval, je tam vidět i ta ruptura.

Nahrávám na YouTube i svařovací video, ale to bude později, internet je tady slabej.

čili, jsem totálně zničenej a spálenej, propálená flaška plynu a v peci žíhám zmetek.
Jo a přez dvě zdi ode mně je už dvacet let zakonzervovanej pneumatickej buchar. S tou vidinou mě to šlo samo. Mlátil jsem po tom jak blbej a houno...

OMLOUVÁM se , ale víc fotek asi později, až s videem. Konektivita jak v africe...


MacWasil vložil tyto přílohy:
pec_1.jpg.jpg
pec.jpg.jpg


KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/23/2013
Příspěvky: 430
Gratuluji k prvnímu damašku. Jo není to sranda do toho mlátit rukama Laugh a vytáhnout třiceticentimetrový plocháč už vůbec ne.
Ta plynová výheň je podle mého názoru trochu moc prostorná, aspoň z fotek to tak vypadá. Jak dloho ti trvá to nahřát na pracovní teplotu?
Já mám na dílně výheň s vnitřním prostorem 210x275x150 a plánuji něco menšího a delšího - z hasicího přístroje - na dva hořáky.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
MacWasil napsal:
Ahoj Přátelé, dneska jsem měl velkej den. Defloroval jsem pro mě novou větev řemesla a vyzkoušel jsem si svařit damašek.
Na začátek několik faktů. Nikdy v životě jsem na vlastní oči svařování neviděl, takže jsem čerpal z netu a od kamarádů. Jednoho bych citoval za všechny "To prostě musíš cejtit v párku!" Laugh
Na ohřev jsem použil plynovou pec, opět samorobo. Pohon PB, nenadchlo mě to, příště vezmu jen propan. Sibral a tři kila šamotu. Za hořák Ti ještě jednou děkuji. (on se přihlásí sám, bude-li chtít)
Karbous mě upozorňoval na to, že šamot se v boraxu rozpouští a nekecalLaugh
Paket je na obrázku. složenej z katru a stabilky. Výchozí velikost byla cca 30x55x85mm.
je fakt , že jsem poloviční magor, když jsem se na první svařování rozhod pro mozajku, ale když už, tak už!:D chtěl jsem takovou drobnou a divokou, ale o tom pozděj.

No a co jsem se naučil? Grin
NE modráky s laclem, to je o zdracej rozumNoNoNo
Ten heft na kterej se paket vaří musí bejt pořádnej kus kulatiny a pořádně obvařit. Já jsem nenašel nic vhodnýho když jsem to chystal a dneska mě paket 7x skončil na zemi. ta kulatina když je tenká, tak se upaluje!
na plynu to chce svařovat na několikrát. Nedá to tu teplotu takovou, aby se paket dal svařit na tuty naráz (alespoň já to tak mám)

Jestli to chcete zkoušet, držím pěsti. Ale já na to mám bohužel jen náturu. Fyzický fondy v haj§lu. Já za sebe můžu říct, že to prostě nejde utlouct. ne nástrojovka. To je pro mě uplně nová zkušenost. určitě jsou tací, co to mrskaj růčo, ale bez tréninku to já prostě nedám.

Plán byl ten paket vytáhnout tak na třicet čísel délky, obrousit na pěknej hranolek, nařezat na šest kusů, Naskládat na sebe 3plus3, svařit, vytáhnout. Nařezat ze šikma na kousky cca cenťák a půl tlustý a šikminama k sobě navařit aby na bocích bylo to, co před tím uprostřed. Však to znáte...Laugh

No ale na to jsem neměl ale vitamíny. takže jsem do naříz jen na čtyři kusy, takže ten vzor není tak jemnej...
No a závěrem. před naplátkováním jsem paket položil na svářecí pult a zapomněl vypnout odsávání, takže to rychle zchládlo a kurva prasklo. No to jsem zjistil až při svařování do délky, zkusil jsem to převařit, uvidíme. Ale moc tomu nedávám.
To co vyšlo teď chládne v peci s pecí. Jestli z toho bude aspoň pidi čepelka uvidím v pondělí.
Na fotkách dole pak je na odřezcích vidět jak jsem postupoval, je tam vidět i ta ruptura.

Nahrávám na YouTube i svařovací video, ale to bude později, internet je tady slabej.

čili, jsem totálně zničenej a spálenej, propálená flaška plynu a v peci žíhám zmetek.
Jo a přez dvě zdi ode mně je už dvacet let zakonzervovanej pneumatickej buchar. S tou vidinou mě to šlo samo. Mlátil jsem po tom jak blbej a houno...

OMLOUVÁM se , ale víc fotek asi později, až s videem. Konektivita jak v africe...


Tak video je zde, na něm svařuju už ten paket složenej na dvě plus dvě, pro je tak malej



a fotky zkouším vzápětí. Víc jsem jich nezvlád, měl jsem co dělat sám se sebou! :D


MacWasil vložil tyto přílohy:
paket_původní.jpg.jpg
P1070532.JPG.jpg
P1070526.JPG.jpg
P1070531.JPG.jpg
P1070535.JPG.jpg
P1070536.JPG.jpg
P1070539.JPG.jpg


KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/10/2012
Příspěvky: 3,885
Gratuluji k odvážnému počinu a snad se to aspoň částečně povede. Přijde mi že do toho bušíš nějak malym kladivemConfused
Pište mi prosím raději email než PM. Pro ty co jim nestačí kouzelné slovíčko, na PM nereaguju.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/9/2012
Příspěvky: 2,098
Venca30 napsal:
Gratuluji k prvnímu damašku. Jo není to sranda do toho mlátit rukama Laugh a vytáhnout třiceticentimetrový plocháč už vůbec ne.
Ta plynová výheň je podle mého názoru trochu moc prostorná, aspoň z fotek to tak vypadá. Jak dloho ti trvá to nahřát na pracovní teplotu?
Já mám na dílně výheň s vnitřním prostorem 210x275x150 a plánuji něco menšího a delšího - z hasicího přístroje - na dva hořáky.


Ahoj Venco, zrovna o Tobě vím, že to taky mastíš růčo. Respekt.
Ta pícka je průchozí, to schválně abych mohl ohřívat i dlouhý tyče třeba uprostřed. je dlouhá cca 40cm a průměr vnitřkem asi jako pěst. Ale asi zezadu udělám ze sibrlovejch desek nějakej vytahovací špunt. dvířka z plechu jsou málo.
Náběh na pracovní teplotu je raz dva, to se musí nechat. Ale na svařovací, to je jak trabant z nuly na sto pade:D Prostě žádná sláva. Ale myslím, že jsem ještě nevyzkoušel všechna možná nastavení hořáku. Věřím ale, že čistel propan hodně pomůže.
KONTAKT JEN MAILEM!!!!!!!! na PM nebudu více reagovat.
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris