ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
WHITELIST- internetových obchodů Možnosti
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/26/2007
Příspěvky: 1,331
Ja mám tiež len dobré skúsenosti s p. Šulcom, ale toto by sa mi zo strany obchodníka tiež moc nepozdávalo:

MildaZX10R napsal:
Dojdete si do kamenneho obchodu.


Bez tej vetičky bola odpoveď Ok. Proste v obchode neponúka osobný kontakt, na čo zákazníkov dosť jasne upozorňuje v pravidlách. Pri nákupe si je potrebné prečítať obchodné podmienky na čo mohol vo svojej odpovedi poukázať a tým by to malo končiť.
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 5/13/2012
Příspěvky: 8
Mimo napsal:
Ja mám tiež len dobré skúsenosti s p. Šulcom, ale toto by sa mi zo strany obchodníka tiež moc nepozdávalo:

MildaZX10R napsal:
Dojdete si do kamenneho obchodu.


Bez tej vetičky bola odpoveď Ok. Proste v obchode neponúka osobný kontakt, na čo zákazníkov dosť jasne upozorňuje v pravidlách. Pri nákupe si je potrebné prečítať obchodné podmienky na čo mohol vo svojej odpovedi poukázať a tým by to malo končiť.

Ano ano,
aj mně se to nepozdávalo a kdyby tiu nebylo napsáno, že si někdo osobně převzal zboží v Pace, anoi bych to nezkoušel
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 5/13/2012
Příspěvky: 8
langl napsal:
pro MildaZX10R

nechci se pana Šulce zastávat, ale ber trochu v potaz, že nože-nůž je jeden z největších a nejznámějších e-shopů s noži v Čechách a může mít i docela dost objednávek denně, tak prostě nemusí mít pan Šulc čas na osobní setkání. Ono se nedá nikdy 100% spolehnout na domluvený čas a hlavně by se předání určitě protáhlo, protože proč se na něco rovnou nezeptat, když už se vidíme. Happy
Dávat mínusy obchodníkovi za dodržování jeho předem určených pravidel mi přijde trochu mimo.KO
Buď trochu tolerantní i k lidem, kteří neskáčou, jak ty pískáš.


Můj zákazník můj pán sorry, jak jsem psal, bylo tu napsáno, že došlok předání a a abych platil dobírku, když jsem v Pace o ulici vedle je blbost.
ode mě negativ a ve svobodné zemi nemusím opakovat jako papoušek co je tu napsáno

prodejce má právo určovat svoje pravidla, já mám právo vyjádřit svůj názor, nikoho nezrazuji a české poště přeji hodně peněz z dobírek pana Šulce, já půjdu tam, kde jsou ke mně vstřícní

mínus byl za vyfuckování do kamenného obchodu......to se neděláKO
wpc
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/16/2010
Příspěvky: 604
pro MildaZX10R

já se pana Šulce klidně zastanu. Všechny nákupy proběhly naprosto v pořádku bez nejmenších potíží včetně doručení Českou poštou na dobírku. Takže za měOk
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/8/2010
Příspěvky: 2,796
Pochvala pre BATERKY-NOZE,nielen ze sa s nimi skvelo spolupracuje pri nakupe,ale aj pripadne reklamacie riesia okamzite a k spokojnosti zakaznika.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/27/2010
Příspěvky: 4,488
MildaZX10R napsal:

hmm tak jsem nepochodil jenom na dobírku ( neberu už jsem jednou zaplatil rozbalil a byla to kniha Vojna a mír za tisíce Sad )
a oesobní odběr prý není možný, prý ať si zajdu do obchodu tak tomu říkám sorry, ale nikdy
...


Nevidím rozdíl v platbě předem, nebo dobírkou... takhle alespoň něco přijde... i třeba jen kniha...
Na druhou stranu vem prodejce, který čeká někde na parkovišti i třeba s nožem za Xtisícovek a doufá že ho někdo neobere... Takže když to jasně píše na stránkách, pak bych to bral jako pravidlo...
Už dost nožů jsem tam koupil a naproso super, navíc má dobírka výhodu v rychlosti... nemusí prodávající čekat na připsání platby...
T.O. Rezavá Kudla
#Tramp Módi
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/12/2008
Příspěvky: 1,186
Ja sa tiež chcem zastať p. Šulce, čo sa týka objednávok. Vždy došli v poriadku a približne do spomýnaného času. Čo mi však v poslednej dobe začína vadiť sú veľmi strohé odpovede.

Na niektoré otázky v emaily ani neodpovie a odpovede sú len typu - bohužiaľ už nedostupný, áno dá sa zohnať atď. Skoro akoby odpovedal automatický email.

Beriem, že predajca nemá čas sa vykecávať so všetkými zákazníkmi, no keď odo mňa niekto kúpi hoci dva nože znamená to, že sa rád vracia ku mne a pár viet (hoci by otázky boli od veci) do emailu by nemalo byť obťažovanie.

Nemá každý poblízku kamenný obchod aby si nôž mohol ochytať ako mu sadne atď., takže sa na to chce aspoň opýtať. Hoci odpoveď môže byť samozrejme dosť subjektívna.

Takto v posledných mesiacoch vnímam ja a odradilo ma to už od kúpi najmenej dvoch kúskov.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/12/2007
Příspěvky: 7,416
S tou nepříliš příjemnou komunikací souhlasím. Nedávno jsem u něj řešil vrácení nože (s čímž neměl problém, za to Ok - ale aby ne, když to bylo v zákonem dané 14denní lhůtě), problém jsem popsal dost zevrubně, takže muselo být jasné, že se v nožích vyznám. Přišla mi odpověď jako pro školáka, že to na mém noži není problém, ale dělají to tak všechny, což je naprostý nesmysl. Chápu, snažil se nepřijít o zisk, je to přece jen obchodník.
Nůž jsem mu poslal, podle sledování na webu ČP mu přišel už druhý den po odeslání, čili v pátek. Následující čtvrtek jsem mu psal, jestli už nůž dostal (ačkoliv jsem to moc dobře věděl - ale od něj prostě reakce v mezidobí nebyla žádná) a kdy mi vrátí peníze. V odpovědi mi napsal, že vrácený nůž dorazil v pořádku a peníze mi pošle, až bude dělat i nějaký jiný převod v bance. Na to jsem se ozval, že nůž už má zpět a nevidím důvod zdržovat vracení peněz, a že ho prosím, aby mi pak dal vědět, až peníze odešle (nemám internet banking, tak si nemůžu změny na zůstatku prověřit kdykoliv). Odpověděl, že na to má 30 dní lhůty, ale že to tedy zdržovat nebude, ale dávat mi vědět nebude.
Peníze jsem měl na účtu až za dalších zhruba 10 dní.

Určitě to hodně z vás nebude považovat za problém, protože reklamace proběhla, ale mně tenhle přístup prostě nevoní - a upřímně řečeno, ztratil jsem chuť v jeho obchodě cokoliv dalšího objednávat, a to i když jsem tam předtím bez problémů provedl čtyři nákupy.
"Thin is sharp."
"Jsou místa, na který se nesmí, a na nich se možná rodí vesmír."
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 3/14/2008
Příspěvky: 477
Dido napsal:
Ja sa tiež chcem zastať p. Šulce, čo sa týka objednávok. Vždy došli v poriadku a približne do spomýnaného času. Čo mi však v poslednej dobe začína vadiť sú veľmi strohé odpovede.



Na noze - nuz jsem nakoupil v minulosti at už pro sebe nebo pro kamarády nože za tak 5-6tis. kč.
Plus jsem tenhle shop i doporučil pár lidem. A právě ta komunikace je důvod proč už odsud neobjednávám.
Pan Šulc je určitě slušný člověk, ale podle mě trochu moc těží ze stálých zákazníků, kteří mu zjístí příjem.
Když to srovnám s ochotou třeba muj-nuz.cz tak bohužel no
Prostě já jsem z práce tak nějak zvyklý dělat pro zákazníka, nebo i nadřízeného vše co nejrychleji a případně trochu vyjít vstříc..takový přístup pak mají i někteří naši dodavatelé a ti se potom rozhodně nemusí bát o to že by jsme přešli ke konkurenci
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/15/2011
Příspěvky: 448
nevi nekdo co je s eshopem multinastroje.cz? Uz delsi dobu mi nejde nikde otevrit jejich stranka. Dekuji
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 6/15/2011
Příspěvky: 448
Tak to vypada ze multinastroje.cz jsou mimo. Nikdo nekomunikuje, telefon vyzvani a nikdo ho nebere. Mail je zruseny a stranky jiz neexistuji. Nevi o tom nekdo neco vic? Popripade nezna nekdo jine stranky s multitooly?
Pet
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 6/4/2008
Příspěvky: 33
Zdravím, rád bych se podělil o zkušenost s nákupem u pana Šperla (specialninoze.cz).
Poptával jsem ZT0301, které momentálně nebylo skladem plus pouzdro a náhradní pružinu. Domluva byla, že až nůž dorazí, tak se ozve. Po nějaké době přišel mail, že nůž je skladem, jestli mám stále zájem, a protože se ta doba panu Šperlovi zdála dlouhá rovnou mi nabídl pouzdro i pružinu zdarma.
Tímto ještě jednou děkuji za super obchod.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/16/2009
Příspěvky: 1,216
Super domluva s p.Belegicem z www.viennacutlery.com
Před objednávkou jsem se telefonicky poptal na zkušenosti s jednotlivými modely.
Ve čtvrtek jsem nůž objednal a zaplatil převodem na účet, v pondělí jsem dostal e--mail, že peníze došly a že nůž odesílá a ve středu byl u mně na stole. Ok
Akorát mu teď často vypadávají internetové stránky.
Říkal, že není problém kdykoliv zavolat a domluvit se na koupi nože, popřípadě se sejít ve Vídni a nůž si vybrat osobně. Happy
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 3/20/2011
Příspěvky: 409
www.mujnuz.cz
reklamace na jedničku
STRIDER
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/16/2009
Příspěvky: 1,216
Opět musím vyzdvihnout perfektní komunikaci s p.Nádvorníkem, z prodejny www.mujnuz.cz.
Výměna zboží rychlá a bez problémů.
Momentálně pro mně jasně nejlepší internetový obchod u nás, také v zhledem k velkému množstí skladových nožů!. Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/8/2012
Příspěvky: 1,189
Jo jo. I já mám www.mujnuz.cz rád. Vždy nákup (v kamenné i přes net) k úplné spokojenosti!
Rovná daň je je kompromisně solidární (kdo víc vydělá, víc odvede), kdežto progresivní daň je jen zlodějina.
Závist je sestra vlastní neschopnosti.
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 9/21/2010
Příspěvky: 88
Musím zde vyzdvihnout přístup pana Baka z obchodu Direct (www.direct-online.cz) při nákupu několika pracovních nožů Mora. Jeden z nich byl momentálně nedostupný, pan Bak nabídl, že ho bez nového poštovného pošle později, což učinil i po rozšíření objednávky z mé strany. Před odesláním byla telefonická informace, že nože již jsou k mání. Reakce na maily vždy obratem, opravdu spokojenost.
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 2/22/2009
Příspěvky: 1
Já se taky přidám. Internetový obchod www.mujnuz.cz rychle vyřízení, i případná komunikace. Protože jsem puntičkář a přál jsem si výměnu zboží, tak ani zde nenastala žádná komplikace. Výměna zboží proběhla maximálně rychle a vstřícně, jednoznačně .Ok
Ještě jednou díky
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/26/2011
Příspěvky: 316
Zdravím všechny nakupující :) Musím zde napsat pár řádků o www.511tactical.cz/ protože takové jednání, kterému se mi dostalo, jsem dlouho nikde nezažil. Objednával jsem 5.11 Push Pack (alternativa k Mxp Fatboy). Objednávku jsem poslal v úterý v noci (přibližně kolem 11té), ve středu kolem jedné jsem obdržel smsku od pošty a balík přišel ve čtvrtek ráno, taková rychlost pouze (v dnešní době) za 90 kč za pošťáka. Kdyby takhle fungovali všechny eshopy, tak by se hned žilo lépe :) Všechna čest 5.11 Tactical :)
In Omnia Paratus
WOSM member, Pack Rat #32 EDC: BM BC 092/500, Skeletool, Izula #22121
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/5/2011
Příspěvky: 1,350
Před časem jsem si pořizoval několik nožů prostřednictvím firmy pana Hrubšu www:baterky-nože.sk. Všechny objednávky byly vyřízeny rychle a k maximální spokojenosti.

V sobotu 27.10.2012 jsem byl v kamenném obchodě této firmy TOP BLADE v obchodním centru Max v Trnavě. Malý, ale velmi příjemný obchůdek s velkým výběrem nožů a příslušenství k nožům. S panem Hrubšou jsme chvíli pokecali, bylo to příjemné setkání.

Tuto firmu mohu za její přístup k zákazníkům jen pochválit a doporučit.

Ok Ok Ok
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris