ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
WHITELIST- internetových obchodů Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2007
Příspěvky: 1,927
doporucuji ddussann www.baterky-noze.sk velice ochotne a rychle jednani, teze reseni jakekoliv obednavky a dodani, jak ma byt...

dale www.noze-nuz.cz uz nekolik obednavek a take vse jak ma byt.
nechovej se agresivně, jednej dominantně
fake to fake, soul to soul
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/29/2008
Příspěvky: 98
Máte prosím někdo zkušenost se WWW.e-noze.cz
Už deset dní čekám na zásilku a nic.
Nikdo se mi neozývá na telefon ani na email.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 6/2/2008
Příspěvky: 4,922
Zatím jediná zkušenost ovšem pozitivní:
Tady jsem koupil Vinoxe za slušnou cenu.
Posílali emaily jak je na tom moje objednávka a do týdne (včetně víkendu) byl doma.
Carpe diem quam minimum credula postero
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/29/2008
Příspěvky: 98
moschak napsal:
Máte prosím někdo zkušenost se WWW.e-noze.cz
Už deset dní čekám na zásilku a nic.
Nikdo se mi neozývá na telefon ani na email.


Už se vše vyřešilo,měli jenom nějaký výpadek.
Zásilku mám už doma.Vše je Ok a www.e-nože se
veřejně omlouvám.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
+1 https://www.knivesshipfree.com/

den kdy jsem objednal to odeslali, po 5ti pracovních dnech jsem měl nůž doma (7dnů celkem)
měli akci že k objednávce dáreček zdarma, mě dali poštovné místo za 12$ jen za 0$ Razz takže jsem platil jen kudlu mrGreen
vratislavindrastudio.cz
dmz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/30/2006
Příspěvky: 1,868
moschak napsal:
Už se vše vyřešilo,měli jenom nějaký výpadek.


Výpadek čeho? To měl provozovatel celopodnikovej průjem, že neodpovídal ani na maily ani na telefony? Happy

Whitelist a blacklist je málo - měl by být ještě greylist ...

Tady si každej čičmunda otevře elektronický obchod (tím nemyslím jen nože) s tím, jakej je to dobrej business, protože nemusí platit nájem za krám, ale i eshop má mít pravidla.

- v podmínkách eshopu (ty jsou konec konců dané legislativou) musí být info o reklamaci (pokud tam nenajdete, že máte právo vrátit výrobek bez udání důvodu do 14 dnů, tak není seriózní)

- Popis zboží MUSÍ být v češtině, musí být "akurátní" (ne lovecký nůž z dobré oceli) a musí být v pořádku

- u zboží MUSÍ být, zda je na skladě nebo není
- podívat se na dodací lhůty a když na skladě je, tak expedice nejlépe do 24h, nejpozději pak do 3 dnů
- během procesu člověk musí být informován o stavu:
- potvrzení objednávky, platby
- o předání objednávky poště

A pak takové maličkosti, jako:

- přehledný eshop, dobrá kategorizace zboží, provázané zboží podle typu, určení atd. (např. chci kapesní, čepel do od 8 do 10 cm, s cenou od - do, materiály ...), nákupní košík, možnost platby více způsoby (karta, paysec, paypal, účet, dobírka ...) - podle filtrů a plateb se totiž pozná, kdo na obchodě strávil čas a kdo ho pořídil za 100 korun. Pokud je zboží málo, tak to nevadí, ale když má nabídka stovky položek, je to nutnost.

Když vynechám poslední bod, na kterém je pak vidět, kdo v tom nechal čas, rozmysl a nějaké ty peníze tak, na whitelist patří shop, který splňuje základní podmínky dané legislativou, má dobré dodací lhůty, komunikuje - a ne ten, kdy má člověk ve výsledku radost jen proto, že nůž vůbec dostal.

Nedávno jsem dělal větší objednávku v jednom armyshopu, expedice měla být za tři dny, po 5 dnech bylo u objednávky stále "vyřizuje se" - tak jsem to zrušil. Přišel mi mail, že se stěhovali, že některé položky nejsou na skladě (ale na webu to nebylo) - po pravdě, to je jejich problém, já to pak koupil jinde.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/4/2008
Příspěvky: 221
dmz: Polovinu podmínek cos napsal nesplňuje zde nejoblíbenější obchod nože-nůžWink . Mně nejvíc vadí ty české popisy.
Optimismus je totiž odjakživa cesta do pekla. Všechna velká neštěstí v dějinách lidstva byla vždycky provázena jásotem.
VLADIMÍR KÖRNER
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
Krabat napsal:
dmz: Polovinu podmínek cos napsal nesplňuje zde nejoblíbenější obchod nože-nůžWink . Mně nejvíc vadí ty české popisy.


Dmz to napsal dobře a má pravdu, Máš taky pravdu a není to jen noze-nuz (bavíme se asi jen o obchodech s nožemi)

mě spíš na noze-nuz vadí to že na některých nožích je tak nechutná marže (jinak zase komunikace a objednávky super) až je to k pláči, a to že kurz dolaru nikoho v naší zemi nezajímá a ceny jsou stále stejné jako když byl dolar 40kč Angry

Třeba RAT RC-6 tam stojí 5580kč , na newgrahamu se dá sehnat za 106$, takže no way Laugh Laugh

samozřejmě jsou i horší marže...
vratislavindrastudio.cz
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 7/4/2008
Příspěvky: 221
Tygerstyle: Ale třeba některé nože Meyerco jsou o dost levnější na nože -nůž než přímo u firmy v USA.
Optimismus je totiž odjakživa cesta do pekla. Všechna velká neštěstí v dějinách lidstva byla vždycky provázena jásotem.
VLADIMÍR KÖRNER
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
To jistě, já tím nechtěl říct že je to předražený kšeft to ne, jsou tam značky třeba jako, Kabar, Kerswah, Ontario, Buck, Crtk ..no mohl by jsem toho vypsat, které mají moc hezké ceny.....
vratislavindrastudio.cz
PxP
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 3/18/2008
Příspěvky: 184
k tem cenam na nze-nuz:
je tam psano, ze je dobre se na aktualni cenu zeptat pred objednavkou, ze aktualni cena muze byt nizsi nez je na strankach . nikdy vsak vyssi. ja to tak vzdy delam.
Myslim ze pri te spouste nozu co tam p. Sulc ma, neni asi mozne kazdy mesic noze precenovat podle kurzu. Proto tam
zrejme ma i tu poznamku o dotazu na aktualni cenu nozu.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
PxP napsal:
k tem cenam na nze-nuz:
je tam psano, ze je dobre se na aktualni cenu zeptat pred objednavkou, ze aktualni cena muze byt nizsi nez je na strankach . nikdy vsak vyssi. ja to tak vzdy delam.
Myslim ze pri te spouste nozu co tam p. Sulc ma, neni asi mozne kazdy mesic noze precenovat podle kurzu. Proto tam
zrejme ma i tu poznamku o dotazu na aktualni cenu nozu.


To by jsem pana Šulce tak často otravoval dotazem na cenu že by jsem u něj byl za chvilku k***t Nemyslím že to je ideální řešení.
vratislavindrastudio.cz
dmz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/30/2006
Příspěvky: 1,868
PxP napsal:
k tem cenam na nze-nuz:
je tam psano, ze je dobre se na aktualni cenu zeptat pred objednavkou, ze aktualni cena muze byt nizsi nez je na strankach . nikdy vsak vyssi. ja to tak vzdy delam.
Myslim ze pri te spouste nozu co tam p. Sulc ma, neni asi mozne kazdy mesic noze precenovat podle kurzu. Proto tam
zrejme ma i tu poznamku o dotazu na aktualni cenu nozu.


Sorry, ale mít platnou cenu je "asi základ", navíc ::

Prodávající je povinen ""při prodeji spotřebního zboží konečnému spotřebiteli označit zboží cenou platnou v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství a určeným podmínkám, nebo je povinen zpřístupnit na viditelném místě informaci o této ceně formou ceníků, vývěsky nebo jiným přiměřeným způsobem"".

***

NN nepočítám vlastně mezi obchody - NN je objednávková služba pro ty, co nechtějí nebo neumí kupovat v zahraničí. Schází popisy v češtině, v nabídce jsou nože, které nedostanete (protože nejsou (*1)), možnost filtrovat (uvítal bych možnost najít zavírák třeba z AUS8 s čepelí od 7 do 8 cm a pojistkou backlock, c cenou od - do)

Na druhou stranu je komunikace očividně to, co dohání nedostatky a neslyšel jsem připomínku k reklamaci, což je další klíčová věc a NN si získal renomé, takže potenciální zájemce se nemusí obávat a může se s důvěrou na NN obrátit.

(*1) - když na to někdo NN upozorňoval, stejně v nabídce zůstali, ono "je fajn" pak napsat, že nůž nelze sehnat a nabídnout něco jiného, takže důvod, proč tam zůstávají bude více méně tento
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
DMZ mám pocit že máš taky internetový kšeft jak se v tom pěkně a rychle orientuješ mrGreen
vratislavindrastudio.cz
dmz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/30/2006
Příspěvky: 1,868
Ne - ale děláme redakční systémy, komunitní sítě / sociální sítě, eshopy ... - takže vím, jak se to buduje a jak se to má budovat Happy
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/13/2008
Příspěvky: 3,013
dmz napsal:
Ne - ale děláme redakční systémy, komunitní sítě / sociální sítě, eshopy ... - takže vím, jak se to buduje a jak se to má budovat Happy


Aha, jéé kolega z IT /wave Happy
vratislavindrastudio.cz
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 11/29/2008
Příspěvky: 98
Pan Mozr se mi mailem omluvil.
Údajně přecházeli na nový system objednávek,
a ta moje se jim v tom systému ztratila,zpětně ji dohledali
a vše bylo vyřešeno,prostě se asi i mistr tesař někdy utne.
Doposud jsem se žádným i. obchodem neměl problém.
Člověk by se neměl spoléhat na 100% dokonalost čehokoliv.Happy
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 4/20/2009
Příspěvky: 166
hamon napsal:
doporucuji ddussann www.baterky-noze.sk velice ochotne a rychle jednani, teze reseni jakekoliv obednavky a dodani, jak ma byt...

dale www.noze-nuz.cz uz nekolik obednavek a take vse jak ma byt.


Musim se pridat a take pochvalit obchod www.baterky-noze.sk. Rychle a vstricne jednani, byl jsem mile prekvapen.
dmz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/30/2006
Příspěvky: 1,868
moschak napsal:
Pan Mozr se mi mailem omluvil.
Údajně přecházeli na nový system objednávek


Podívej se někdy na hitparádu oficiálních výmluv (nový IT systém, provider internetu, software, stěhování, úmrtí v rodině, propadnutí zprávy do spamového koše, rozvod, nemoc .... - prostě nuda, je to pořád dokolečka)

ČR jako sůl potřebuje konkurenci v této oblasti (nejen kvůli cenám), tak ať se do budoucna snaží, prostor tu je velký Happy



dmz
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/30/2006
Příspěvky: 1,868
Levahoo napsal:
hamon napsal:
doporucuji ddussann www.baterky-noze.sk velice ochotne a rychle jednani, teze reseni jakekoliv obednavky a dodani, jak ma byt...

dale www.noze-nuz.cz uz nekolik obednavek a take vse jak ma byt.


Musim se pridat a take pochvalit obchod www.baterky-noze.sk. Rychle a vstricne jednani, byl jsem mile prekvapen.


baterky-noze.sk ::

Storno objednávky

Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 30% z celkovej ceny tovaru.

....

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti má v súlade s platnými právnymi predpismi právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru.



když už se chválí - vy to máte na Slovensku jinak? Nemáte 14 dnů na vrácení čehokoliv bez udání důvodu a těch (až !) 30 procent storno poplatek ... Happy
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris