ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Brousky jan03 Možnosti
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 9/6/2012
Happy Rád bych založil na tyto brousky téma.Koupil jsem si od něho tyto brousky č. 108A+B délka 200 mm č.117B délka 300 mm č. 121 A i B. Jelikož jsem v broušení laik,tak bych uvítal rady jak brousit.Díval jsem se na spoustu videí,ale i tak uvítám rady od lidí,kteří tomu rozumí a mají též nějaké brousky od jana.Jak používat stojánek,pod jakým ůhlem brousit nože atd.Dost jsem to tu pročítal,ale konkrétní rady na tyto brousky tu postrádám.Brousky do stojánku je lepší namočit,nebo používat na sucho? Děkuji za rady a pomoc.Hlavně nevím jak mám držet nůž,když budu brousit na stojánku.Jaký ůhel a jak držet nůž,nevím jak to napsat,držet ho kolmo k tyčince,nebo ho naklopit na tyčinku.Asi jsem vůl,ale nerad bych něco podělal.

Posláno:

Pokročilý
Připojený: 10/13/2012
já nůž držím uplně svisle, dobrá videa o broušení má uživatel LUCKYLAKY http://www.youtube.com/watch?v=msuCR-CitEk
Posláno:

Pozorovatel
Připojený: 12/28/2009
Taky mě to přimělo koupit si ten malinkej brousek, jen na konci těch tyčinek nemám to baculaté zakončení a tyčinky vyjíždějí při pohybu dolů z drážek...
Mora Craftline Top Q
Posláno:

Pozorovatel
Připojený: 9/6/2012
Mám prosbu není tu někdo od okolí Blanska,Boskovice,Tišnovsko kdo umí brousit nože a trochu mě do toho zasvětil? Sice jsem to zkoušel,ale moc mi to nejde.
Posláno:

Štamgast
Připojený: 8/17/2012
kesounam napsal:
Mám prosbu není tu někdo od okolí Blanska,Boskovice,Tišnovsko kdo umí brousit nože a trochu mě do toho zasvětil? Sice jsem to zkoušel,ale moc mi to nejde.

Kesounam: jen mimo téma, zdravím do tvýho kraje, vyrůstal jsem na Krhově - ráj pro nožomily, od mala jsme lítali s kudlama a nikdy žádnej velkej průšvih, až se divím, dnes bych to mejm dětem asi nedovolil Laugh , málo kde se dovím o někom z těchto končin Happy Wink