ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Obchodnické reference místních uživatelů Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/1/2014
Příspěvky: 2,663
jendach rychlá komunikace a fér obchod, díky Ok.
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 3/22/2021
Příspěvky: 47
Olympian - vše proběhlo v pořádku, díky
MK2
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 11/5/2010
Příspěvky: 3
Luděk. Skvělá dohoda a rychlost. Stav dle popisu. Luxusně zabaleno. Děkuji .
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 8/4/2023
Příspěvky: 34
Nihonto Vše naprosto v pohodě, nůž v pořádku, rychlá reakce na maily. Díky Happy
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/31/2021
Příspěvky: 39
Furi - diky za obchod, korektne jednanie, dobru komunikaciu
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 11/7/2013
Příspěvky: 1,043
... poděkování a palec nahoru uživateli
"Jirkavary" za parádní kudlu od Emila
.... peklo jsou ti ostatní řidiči ....
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 6/16/2010
Příspěvky: 124
Dareb, děkuji za pohodovou komunikaci a rychlý obchod. Happy
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/11/2019
Příspěvky: 122
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 3/1/2012
Příspěvky: 181
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 3/22/2021
Příspěvky: 47
PatrikD - vše proběhlo hladce a podle popisu; dobrá a rychlá komunikace. Doporučuji. Děkuji!
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/5/2018
Příspěvky: 937
Toonee - všechno naprosto v pohodě, blesková domluva a odeslání. Diky moc👍
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/11/2017
Příspěvky: 3,248
Mirec : Ok.
Schwedischer Smogebrotformer Lars/Tässchen Käffchen am Morgen vertreibt Augenring und Sorgen/Keine müde PuderatzeJedem Tierchen sein PläsierchenDer Groschen fällt pfennigweise
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/11/2019
Příspěvky: 122
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Jerry.EDC vložil tyto přílohy:
Screenshot_2024_01_26_08_23_30_663_photography.photo.gallery.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_28_37_119_photography.photo.gallery.jpg.jpg
IMG_20240124_185847.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_29_18_306_photography.photo.gallery.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_28_57_732_photography.photo.gallery.jpg.jpg

Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 3/1/2012
Příspěvky: 181
Jerry.EDC napsal:
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Vážený pane Jerry,

k Vašemu obsáhlému vysvětlení jenom dodám, že šlo o to vytáhnout ze mě další slevu .... to bylo první, co jste chtěl "Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě." Takže u mě seš vychcanej parchant.
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/11/2019
Příspěvky: 122
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Vážený pane Jerry,

k Vašemu obsáhlému vysvětlení jenom dodám, že šlo o to vytáhnout ze mě další slevu .... to bylo první, co jste chtěl "Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě." Takže u mě seš vychcanej parchant.


Hezky jsi to vytrhl z kontextu Applause

Celé to znělo takto:

Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě. Nebo mi vrátíš peníze zpět a já ti nůž pošlu nazpátek.

První variantu jsi striktně odmítl a u té druhé jsi mi napsal, ať pošlu první nůž, pak že pošleš peníze.NoNoNo

Protože upřímně, jsem si byl moc dobře vědom, že srovnat tu rukojeť se záštitou nebude žádná legrace, když to ve Fallknivenu dělají tak, že to obrušuji aby to přesně lícovalo. Já se s tím drbal celej večer, protože jsem si musel vyrobit klíč, kterým jsem musel povolit ten zadní šroub a pak to celý dokonale slícovat, aby ta ostrá hrana záštity nikde neřezala do ruky.

Jo byl jsem nasranej, upřímně jsi byl první od kterýho jsem zažil takový pojeb.
Vždycky se s každým snažím jednat seriózně a na rovinu.
Pokud jsem si vědom nějakých nedostatků při prodeji nože, raději uvedu stav nože horší, než abych z někoho kvůli pár stovkám dělal blbce.

Pokud by byl nůž v pořádku nebylo by co řešit.
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 6/16/2010
Příspěvky: 124
Děkuji Sherdog . Komunikace, obchod i zboží v pořádku. Applause
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/1/2014
Příspěvky: 2,663
Thadeash vše bez problémů, rychlá komunikace, super jednání, dokonce jsem ani nedokázal vnutit platbu předem. Moc díky za obchodOk Happy .
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 10/16/2023
Příspěvky: 9
Uzivatel: Totoro
Jako prodejce doporucuji. Vyborna komunikace, rychle odeslani a nuz presne dle popisu.
Moc diky za obchod.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/3/2023
Příspěvky: 648
AndyAaron napsal:
Uzivatel: Totoro
Jako prodejce doporucuji. Vyborna komunikace, rychle odeslani a nuz presne dle popisu.
Moc diky za obchod.

Děkuji převelice!
Já mohu AndyAaron-a také vřele doporučit, vše jak má být.Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/10/2016
Příspěvky: 987
Příjemné obchodování a skvělá komunikace s virtual1jk Applause
Díky Jirko Happy
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Aktuálně


Účet pro dary pro Milana a Xaxu
2300513210 / 2010
více a QR zde
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris