ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Obchodnické reference místních uživatelů Možnosti
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/11/2019
Příspěvky: 79
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Jerry.EDC vložil tyto přílohy:
Screenshot_2024_01_26_08_23_30_663_photography.photo.gallery.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_28_37_119_photography.photo.gallery.jpg.jpg
IMG_20240124_185847.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_29_18_306_photography.photo.gallery.jpg.jpg
Screenshot_2024_01_24_18_28_57_732_photography.photo.gallery.jpg.jpg

Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 3/1/2012
Příspěvky: 139
Jerry.EDC napsal:
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Vážený pane Jerry,

k Vašemu obsáhlému vysvětlení jenom dodám, že šlo o to vytáhnout ze mě další slevu .... to bylo první, co jste chtěl "Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě." Takže u mě seš vychcanej parchant.
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 12/11/2019
Příspěvky: 79
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Pávek napsal:
Jerry.EDC napsal:
Nedoporučuji Pávek.
Nůž měl být bez závad, přišel mi nůž, který očividně Pávkovi spadl na zem (poškození v zadní části nože a záštita mimo linii s rukojetí nože). Prý mám první poslat nůž zpátky, potom vrátí peníze, s tím nesouhlasím. Vše lehce můžu doložit fotografiemi a e-mailovou komunikací.


Nůž mi nikde nespadl, prodávaný nůž byl nafocený. Kupující měl pravdépodobně představu, že nůž je právě vyjetý z výroby. I cena nože byla cca 66% oproti novému noži. Nůž jsem kupoval nový.

Reklamaci jsem chtěl vyřešit a nabídl kupujícímu, že mu zaplatím i cenu za poštu s tím, že mu peníze vrátím až mi přijde nůž a ne třeba prázdná krabice. Vznikla z toho vzájemná nedůvěra. Opakovaně jsem kupujícímu zdůraznil, že jakmile nůž přijde, okamžitě má peníze.

Rozhodně to nebyl ode mě žádný podvod, to se ohrazuji, kupujícímu jsem byl připraven peníze ihned po vrácení nože poslat.

Takže asi tak ……


Předem se omlouvám za spamování tohoto fóra, ale musím reagovat.
Co se týče tvého inzerátu, kromě obecných informací a ceny jsi tam ke stavu nože neuvedl vůbec nic, inzerát obsahoval tři fotky, žádné detaily nože. Když jsem se tě ptal emailem jestli jsou na noži nějaké vady nebo poškození, odpověděl jsi, že je nůž v cajku.
Co se týče těch tvých keců o nedůvěře a vrácení prázdné krabice (podle sebe soudím tebe), tak důvod k nedůvěře mám já spíš k tobě, než ty ke mně, protože už jsi mě jednou pojebal, nemyslíš?
Moc dobře jsi musel vědět při prodeji co s nožem je a záměrně jsi to neřekl. O novém noži z mé strany nebyla vůbec řeč, koupil jsem ho od tebe za 5k, takže ty tvý kydy o ceně si strč někam, protože nůž není žádná nová voňavka.
Chtěl jsem to uzavřít napsáním zkušenosti s obchodem s tebou, ale ta tvá odpověď mě hlodala.
Pro představu a vykreslení situace přidávám fotky.
Příběh má šťastný konec, nůž jsem si opravil.
Howgh


Vážený pane Jerry,

k Vašemu obsáhlému vysvětlení jenom dodám, že šlo o to vytáhnout ze mě další slevu .... to bylo první, co jste chtěl "Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě." Takže u mě seš vychcanej parchant.


Hezky jsi to vytrhl z kontextu Applause

Celé to znělo takto:

Takže navrhuji, než napíšu recenzi na knife.cz, že se domluvíme na slevě, která bude odpovídat času a úsilí potřebného k opravě. Nebo mi vrátíš peníze zpět a já ti nůž pošlu nazpátek.

První variantu jsi striktně odmítl a u té druhé jsi mi napsal, ať pošlu první nůž, pak že pošleš peníze.NoNoNo

Protože upřímně, jsem si byl moc dobře vědom, že srovnat tu rukojeť se záštitou nebude žádná legrace, když to ve Fallknivenu dělají tak, že to obrušuji aby to přesně lícovalo. Já se s tím drbal celej večer, protože jsem si musel vyrobit klíč, kterým jsem musel povolit ten zadní šroub a pak to celý dokonale slícovat, aby ta ostrá hrana záštity nikde neřezala do ruky.

Jo byl jsem nasranej, upřímně jsi byl první od kterýho jsem zažil takový pojeb.
Vždycky se s každým snažím jednat seriózně a na rovinu.
Pokud jsem si vědom nějakých nedostatků při prodeji nože, raději uvedu stav nože horší, než abych z někoho kvůli pár stovkám dělal blbce.

Pokud by byl nůž v pořádku nebylo by co řešit.
Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 6/16/2010
Příspěvky: 115
Děkuji Sherdog . Komunikace, obchod i zboží v pořádku. Applause
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/1/2014
Příspěvky: 2,336
Thadeash vše bez problémů, rychlá komunikace, super jednání, dokonce jsem ani nedokázal vnutit platbu předem. Moc díky za obchodOk Happy .
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 10/16/2023
Příspěvky: 9
Uzivatel: Totoro
Jako prodejce doporucuji. Vyborna komunikace, rychle odeslani a nuz presne dle popisu.
Moc diky za obchod.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/3/2023
Příspěvky: 388
AndyAaron napsal:
Uzivatel: Totoro
Jako prodejce doporucuji. Vyborna komunikace, rychle odeslani a nuz presne dle popisu.
Moc diky za obchod.

Děkuji převelice!
Já mohu AndyAaron-a také vřele doporučit, vše jak má být.Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/10/2016
Příspěvky: 755
Příjemné obchodování a skvělá komunikace s virtual1jk Applause
Díky Jirko Happy
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/1/2014
Příspěvky: 2,336
MONOLITH a Mico1300, jak jinak než vše naprosto v pořádku, díky za obchod kluciOk .
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/11/2010
Příspěvky: 884
wrafan napsal:
MONOLITH a Mico1300, jak jinak než vše naprosto v pořádku, díky za obchod kluciOk .


Jasně Stando, tobě taky, radost obchodovat Happy
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 5/14/2020
Příspěvky: 189
AndyAaron napsal:
Uzivatel: Totoro
Jako prodejce doporucuji. Vyborna komunikace, rychle odeslani a nuz presne dle popisu.
Moc diky za obchod.


Taky se podepisuji pod recenzi Totoro. Obchod bleskový a naprosto bez problému. Ještě jednou díky! 👌
"Já s nožem jdu, tedy nebudu se bát špatného osudu" 🔪
Pet
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 6/4/2008
Příspěvky: 31
Díky za fofrový a bezproblémový obchod s Filip05.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/3/2023
Příspěvky: 388
DavidDirigl napsal:
Taky se podepisuji pod recenzi Totoro. Obchod bleskový a naprosto bez problému. Ještě jednou díky! 👌

Děkuji.
Potěšení na mé straně.
A pokud bude kupovat DavidDirigl, potěšen bude také další prodávající. Ok
Posláno:

Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 9/13/2023
Příspěvky: 43
ahoy, rychlý a bezproblémový obchod s Vakovlkem, díky Ok
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/27/2013
Příspěvky: 1,909
WOJTECH

Dřív jsme si psali, vše ok, proto když jsem uviděl inzerát na FOX PREDATOR II, vzal jsem ho za první uvedenou cenu. Hned poté, co jsme se dohodli, inzerát zmizel, neřešil jsem to, proč taky? Nůž přišel v úterý. Po rozbalení – na čepeli škrábance, na fotkách to zřetelně vidět nebylo, ale to bych ještě rozdýchal. Šok pro mě byly armádně olivové střenky, když na fotkách v inzerátu byly světlé … i když nebyly úplně typicky pískové, zcela určitě nebyly olivově zelené, a protože v nabídce je i pískový model, neměl jsem důvod před koupí se na to ptát. I napsal jsem Wojtechovi, že na rozdíl od fotek, kde byly střenky světlé / pískové, mi přišel nůž se střenkami zelenými, že takový nůž bych si nikdy nekoupil (protože tuhle barvu prostě nesnáším), a že proto navrhuji všechno vrátit.

Nebudu detailně a v přesných krocích vypisovat vše, co přišlo z druhé strany, zatím to stále beru jako korespondenci mezi námi, nicméně pokud by se do ní chtěl admin podívat, je samozřejmě k dispozici, stejně jako fotky z inzerátu, které mi Wojtech sám zaslal.

Následoval několikakolový sled vytáček, jejichž podstatou bylo, že se nejedná o pískovou barvu, že Wojtech za to nemůže, že když v tom nevidím zelenou a nejsem schopný přiznat, že to není písková, je to můj problém … následovala nejprve nabídka 300,- jako „kompenzace škrábanců“, finální nabídka byla, že já zašlu nůž a Wojtech mi pošle 1.500,- a tím to bude vyrovnané. Chvíli jsem si myslel, že si dělá srandu, ale pak jsem znejistěl.

Nabídku na vrácení jsem několikrát zopakoval, s tím, že prodávající odpovídá za to, že to, co prodává, prezentuje realisticky, jinak je to nekorektní postup (tomu odpovídá i požadavek pravidel na alespoň jednu fotku odpovídající skutečnému stavu nože). Jinými slovy, dokonce i to, že světlo zkresluje, by prodávající měl brát v úvahu. Tady šlo o nekvalitní fotky podstatným způsobem zkreslující skutečný vzhled. Není to o tom, jaká barva to je (písková, šedobéžová, ,,,), ale jaká barva to není - a barva na W. fotkách očividně není zelená, natož pak na střenkách prodávaného nože. Na základě těchto fotek jsem koupil něco, co bych se znalostí reality nekoupil. TO je podstata věci – ne to, co já mám nebo nemám rád. Závěr byl, ať teda z Wojtecha udělám kriminálníka.

Věcně jde „jen“ o to, že nejspíš za nůž, který bych jinak nekoupil, nedostanu původní cenu, a že tomu budu muset věnovat čas … to mě štve víc, ale pořád to jsou prkotiny. Naprosto mě ale znechutil tenhle přístup (záměrně se vyhýbám adjektivům, nenapadá mě žádné aspoň neutrální), čeština má pro člověka s tímto způsobem jednání jedno šťavnaté a výstižné čtyřpísmenkové slovo. S tímhle člověkem už určitě žádný obchod neuzavřu, i kdyby to nabízel zadarmo.

Pro ilustraci přikládám dvě fotky Wojtecha z inzerátu (červený podklad) a dvě fotky moje z dnešního dne.


Chloupek vložil tyto přílohy:
FOX_W_I.jpg.jpg
FOX_Ch_I.JPG.jpg
FOX_W_II.jpg.jpg
FOX_Ch_II.JPG.jpg


Nejsou žádné velké věci, jsou jen malé krůčky na cestě ...
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/4/2012
Příspěvky: 930
Vlado mam podobnou zkusenost. Asi pred trictvrte rokem jsem od nej bral pro kamose kudlu od We knives a chybel backspacer. Po upozorneni vytacky a nakonec blokace na FB. Tim u me skoncil. Navrh na jakekoliv vyporadani nepripadal v uvahu a vse prej bylo nafoceno apod. Nastesti poslali z We vse nove za par baku. Za me to je vychcan a potreboval by namopat.


Chloupek napsal:
WOJTECH

Dřív jsme si psali, vše ok, proto když jsem uviděl inzerát na FOX PREDATOR II, vzal jsem ho za první uvedenou cenu. Hned poté, co jsme se dohodli, inzerát zmizel, neřešil jsem to, proč taky? Nůž přišel v úterý. Po rozbalení – na čepeli škrábance, na fotkách to zřetelně vidět nebylo, ale to bych ještě rozdýchal. Šok pro mě byly armádně olivové střenky, když na fotkách v inzerátu byly světlé … i když nebyly úplně typicky pískové, zcela určitě nebyly olivově zelené, a protože v nabídce je i pískový model, neměl jsem důvod před koupí se na to ptát. I napsal jsem Wojtechovi, že na rozdíl od fotek, kde byly střenky světlé / pískové, mi přišel nůž se střenkami zelenými, že takový nůž bych si nikdy nekoupil (protože tuhle barvu prostě nesnáším), a že proto navrhuji všechno vrátit.

Nebudu detailně a v přesných krocích vypisovat vše, co přišlo z druhé strany, zatím to stále beru jako korespondenci mezi námi, nicméně pokud by se do ní chtěl admin podívat, je samozřejmě k dispozici, stejně jako fotky z inzerátu, které mi Wojtech sám zaslal.

Následoval několikakolový sled vytáček, jejichž podstatou bylo, že se nejedná o pískovou barvu, že Wojtech za to nemůže, že když v tom nevidím zelenou a nejsem schopný přiznat, že to není písková, je to můj problém … následovala nejprve nabídka 300,- jako „kompenzace škrábanců“, finální nabídka byla, že já zašlu nůž a Wojtech mi pošle 1.500,- a tím to bude vyrovnané. Chvíli jsem si myslel, že si dělá srandu, ale pak jsem znejistěl.

Nabídku na vrácení jsem několikrát zopakoval, s tím, že prodávající odpovídá za to, že to, co prodává, prezentuje realisticky, jinak je to nekorektní postup (tomu odpovídá i požadavek pravidel na alespoň jednu fotku odpovídající skutečnému stavu nože). Jinými slovy, dokonce i to, že světlo zkresluje, by prodávající měl brát v úvahu. Tady šlo o nekvalitní fotky podstatným způsobem zkreslující skutečný vzhled. Není to o tom, jaká barva to je (písková, šedobéžová, ,,,), ale jaká barva to není - a barva na W. fotkách očividně není zelená, natož pak na střenkách prodávaného nože. Na základě těchto fotek jsem koupil něco, co bych se znalostí reality nekoupil. TO je podstata věci – ne to, co já mám nebo nemám rád. Závěr byl, ať teda z Wojtecha udělám kriminálníka.

Věcně jde „jen“ o to, že nejspíš za nůž, který bych jinak nekoupil, nedostanu původní cenu, a že tomu budu muset věnovat čas … to mě štve víc, ale pořád to jsou prkotiny. Naprosto mě ale znechutil tenhle přístup (záměrně se vyhýbám adjektivům, nenapadá mě žádné aspoň neutrální), čeština má pro člověka s tímto způsobem jednání jedno šťavnaté a výstižné čtyřpísmenkové slovo. S tímhle člověkem už určitě žádný obchod neuzavřu, i kdyby to nabízel zadarmo.

Pro ilustraci přikládám dvě fotky Wojtecha z inzerátu (červený podklad) a dvě fotky moje z dnešního dne.

knifepanic
Pet
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 6/4/2008
Příspěvky: 31
Chci pochválit další skvělý obchod s uživatelem Leoner. Dík
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/10/2016
Příspěvky: 755
Lumír Blejchař opět Applause
Doporučuju... Ok
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/25/2013
Příspěvky: 244
Chloupek napsal:
WOJTECH

Dřív jsme si psali, vše ok, proto když jsem uviděl inzerát na FOX PREDATOR II, vzal jsem ho za první uvedenou cenu. Hned poté, co jsme se dohodli, inzerát zmizel, neřešil jsem to, proč taky? Nůž přišel v úterý. Po rozbalení – na čepeli škrábance, na fotkách to zřetelně vidět nebylo, ale to bych ještě rozdýchal. Šok pro mě byly armádně olivové střenky, když na fotkách v inzerátu byly světlé … i když nebyly úplně typicky pískové, zcela určitě nebyly olivově zelené, a protože v nabídce je i pískový model, neměl jsem důvod před koupí se na to ptát. I napsal jsem Wojtechovi, že na rozdíl od fotek, kde byly střenky světlé / pískové, mi přišel nůž se střenkami zelenými, že takový nůž bych si nikdy nekoupil (protože tuhle barvu prostě nesnáším), a že proto navrhuji všechno vrátit.

Nebudu detailně a v přesných krocích vypisovat vše, co přišlo z druhé strany, zatím to stále beru jako korespondenci mezi námi, nicméně pokud by se do ní chtěl admin podívat, je samozřejmě k dispozici, stejně jako fotky z inzerátu, které mi Wojtech sám zaslal.

Následoval několikakolový sled vytáček, jejichž podstatou bylo, že se nejedná o pískovou barvu, že Wojtech za to nemůže, že když v tom nevidím zelenou a nejsem schopný přiznat, že to není písková, je to můj problém … následovala nejprve nabídka 300,- jako „kompenzace škrábanců“, finální nabídka byla, že já zašlu nůž a Wojtech mi pošle 1.500,- a tím to bude vyrovnané. Chvíli jsem si myslel, že si dělá srandu, ale pak jsem znejistěl.

Nabídku na vrácení jsem několikrát zopakoval, s tím, že prodávající odpovídá za to, že to, co prodává, prezentuje realisticky, jinak je to nekorektní postup (tomu odpovídá i požadavek pravidel na alespoň jednu fotku odpovídající skutečnému stavu nože). Jinými slovy, dokonce i to, že světlo zkresluje, by prodávající měl brát v úvahu. Tady šlo o nekvalitní fotky podstatným způsobem zkreslující skutečný vzhled. Není to o tom, jaká barva to je (písková, šedobéžová, ,,,), ale jaká barva to není - a barva na W. fotkách očividně není zelená, natož pak na střenkách prodávaného nože. Na základě těchto fotek jsem koupil něco, co bych se znalostí reality nekoupil. TO je podstata věci – ne to, co já mám nebo nemám rád. Závěr byl, ať teda z Wojtecha udělám kriminálníka.

Věcně jde „jen“ o to, že nejspíš za nůž, který bych jinak nekoupil, nedostanu původní cenu, a že tomu budu muset věnovat čas … to mě štve víc, ale pořád to jsou prkotiny. Naprosto mě ale znechutil tenhle přístup (záměrně se vyhýbám adjektivům, nenapadá mě žádné aspoň neutrální), čeština má pro člověka s tímto způsobem jednání jedno šťavnaté a výstižné čtyřpísmenkové slovo. S tímhle člověkem už určitě žádný obchod neuzavřu, i kdyby to nabízel zadarmo.

Pro ilustraci přikládám dvě fotky Wojtecha z inzerátu (červený podklad) a dvě fotky moje z dnešního dne.

Tak kdyby se do toho blam nedal, snad ani nereaguji, protoze to Chloupek sesumiroval zhruba dle skutecnosti. Snad jen trosicku doplnim ze jsem vinu vnimani barev bral jako chybu obou a snazil jsem se najit spolecnou rec, ale Vlada ano trikrat odmitl jakykoliv navhr (bylo jich vicero) a vzdy trval na celkovem stornu.
Tak ci onak me vysledek mrzi, protoze jsem se snazil vec resit lidsky, protoze si casu lidi kolem sebe vazim stejne jako sveho, ktery neni levny.
S cim urcite nesouhlasim je vyrok "vytacky", ktere skutecne nenastali.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/25/2013
Příspěvky: 244
blam napsal:
Vlado mam podobnou zkusenost. Asi pred trictvrte rokem jsem od nej bral pro kamose kudlu od We knives a chybel backspacer. Po upozorneni vytacky a nakonec blokace na FB. Tim u me skoncil. Navrh na jakekoliv vyporadani nepripadal v uvahu a vse prej bylo nafoceno apod. Nastesti poslali z We vse nove za par baku. Za me to je vychcan a potreboval by namopat.


Chloupek napsal:
WOJTECH

Dřív jsme si psali, vše ok, proto když jsem uviděl inzerát na FOX PREDATOR II, vzal jsem ho za první uvedenou cenu. Hned poté, co jsme se dohodli, inzerát zmizel, neřešil jsem to, proč taky? Nůž přišel v úterý. Po rozbalení – na čepeli škrábance, na fotkách to zřetelně vidět nebylo, ale to bych ještě rozdýchal. Šok pro mě byly armádně olivové střenky, když na fotkách v inzerátu byly světlé … i když nebyly úplně typicky pískové, zcela určitě nebyly olivově zelené, a protože v nabídce je i pískový model, neměl jsem důvod před koupí se na to ptát. I napsal jsem Wojtechovi, že na rozdíl od fotek, kde byly střenky světlé / pískové, mi přišel nůž se střenkami zelenými, že takový nůž bych si nikdy nekoupil (protože tuhle barvu prostě nesnáším), a že proto navrhuji všechno vrátit.

Nebudu detailně a v přesných krocích vypisovat vše, co přišlo z druhé strany, zatím to stále beru jako korespondenci mezi námi, nicméně pokud by se do ní chtěl admin podívat, je samozřejmě k dispozici, stejně jako fotky z inzerátu, které mi Wojtech sám zaslal.

Následoval několikakolový sled vytáček, jejichž podstatou bylo, že se nejedná o pískovou barvu, že Wojtech za to nemůže, že když v tom nevidím zelenou a nejsem schopný přiznat, že to není písková, je to můj problém … následovala nejprve nabídka 300,- jako „kompenzace škrábanců“, finální nabídka byla, že já zašlu nůž a Wojtech mi pošle 1.500,- a tím to bude vyrovnané. Chvíli jsem si myslel, že si dělá srandu, ale pak jsem znejistěl.

Nabídku na vrácení jsem několikrát zopakoval, s tím, že prodávající odpovídá za to, že to, co prodává, prezentuje realisticky, jinak je to nekorektní postup (tomu odpovídá i požadavek pravidel na alespoň jednu fotku odpovídající skutečnému stavu nože). Jinými slovy, dokonce i to, že světlo zkresluje, by prodávající měl brát v úvahu. Tady šlo o nekvalitní fotky podstatným způsobem zkreslující skutečný vzhled. Není to o tom, jaká barva to je (písková, šedobéžová, ,,,), ale jaká barva to není - a barva na W. fotkách očividně není zelená, natož pak na střenkách prodávaného nože. Na základě těchto fotek jsem koupil něco, co bych se znalostí reality nekoupil. TO je podstata věci – ne to, co já mám nebo nemám rád. Závěr byl, ať teda z Wojtecha udělám kriminálníka.

Věcně jde „jen“ o to, že nejspíš za nůž, který bych jinak nekoupil, nedostanu původní cenu, a že tomu budu muset věnovat čas … to mě štve víc, ale pořád to jsou prkotiny. Naprosto mě ale znechutil tenhle přístup (záměrně se vyhýbám adjektivům, nenapadá mě žádné aspoň neutrální), čeština má pro člověka s tímto způsobem jednání jedno šťavnaté a výstižné čtyřpísmenkové slovo. S tímhle člověkem už určitě žádný obchod neuzavřu, i kdyby to nabízel zadarmo.

Pro ilustraci přikládám dvě fotky Wojtecha z inzerátu (červený podklad) a dvě fotky moje z dnešního dne.

Blam je ale uplne jina vec: ten zde zapomnel upozornit na radu vecnych aspektu obchodu, vc.toho ze u inzeratu bylo v popisu oznameno ze jde o custom verzi a ze jsem ji tim odlehcil.
Co je vsak pro mne fakt uz do nebe volajici, ze cloveku vyjdu vztric, za hromadny nakup dostane nemalo snizenou cenu, muzu se roztrhnout aby si noze mohl vyzvednou ve svem meste bez dopravy a navic mu vyjdu vztric a zdarma dle jeho prosby mu venuji tri klipy pro levaka..
Tak jen abychom si nalili zcela cisteho vina

Timto tuto kapitolu za sebe uzaviram, kdo uzna muze to dal rozebirat dle uvazeni
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Připomínky: support@knife.cz Souhlas s nastavením osobních údajů Powered by Progris