ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Když se v dílně nedaří... Možnosti
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/21/2011
Příspěvky: 421
To tahle dělají strenky na starý nůž... Vše je roz plánováno.. A do toho přijde kamarád s Tulamore.. A začne se kecat...


palong74 vložil tyto přílohy:
IMG_20201120_185354.jpg.jpg


lepsi nuz od tamanu nez zadny
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/18/2007
Příspěvky: 1,906
Admire Admire Admire
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 5/7/2010
Příspěvky: 467
palong74 napsal:
To tahle dělají strenky na starý nůž... Vše je roz plánováno.. A do toho přijde kamarád s Tulamore.. A začne se kecat...


... no když přišel až z (s?) Laugh IRSKA Laugh , přeci ho nepošleš zpátky . . . Laugh Laugh Laugh
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 3/13/2015
Příspěvky: 904
No a teď už jen udělat dvě protější a máš dva nože Laugh nechtěl ho náhodou kamarád taky třeba to udělal naschvál Laugh Laugh Laugh
Milan
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 12/21/2011
Příspěvky: 421
Bohužel to byl repas.. British navy... Tak je jen jeden... Jen se omlouvám... Nebyla to Tulamore ale Jameson.. Tak promiňte že jsem kecalHappy Happy
lepsi nuz od tamanu nez zadny
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 10/1/2013
Příspěvky: 252
Kiwi napsal:
Aby to čert vzal. Cirkulárka 2mm a při kalení se to zvlnilo jak zmije na sluníčku. nahříval jsem jenom ostří. To vyštípnutí a praskliny až po pokusu o srovnání. Druhý pokus. Odříznout po praskliny, vykovat na hrubo ostří a rovnou zakalit. Ta mrcha zmije je tam zas a při pokusu o srovnání, no všechno špatně. KO KO KO


Byla správně normalizovaná?
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/11/2001
Příspěvky: 365
Kalení velké tenké věci (sekáčku) je docela problém. Ani ta normalizace(vyžíhání) nemusí pomoct. Jednou jsem viděl video kde čínan kalit velice podobnou čepel fixovanou mezi dva perforované kusy tlusté oceli .A ty těch sekáčků už pár vyrobily . Taky se dají tyto případy řešit kalením mezi kusy hliníku atd. ale u 19418 atd to nedá moc vysokou tvrdost. Nicméně třeba u nerezu typu AK to funguje dobře Wink


Pochybnosti jsou otcem vynálezu. - Ambrose Bierce
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 636
Neni to uplne nozirina, ale... Povedlo se mi s odstupem par minut zlomit (prakticky ve stejnem miste) dva sekace do bouraciho kladiva (oba predtim pouzivane) pri relativne beznem rozbijeni smesi betonu a kameni. Celkem by me zajimalo, jestli to je ausus material (mam pocit, ze to kladivo by mohlo byt padelek, tata koupil od kdovi koho, ale to je jiny pribeh) - ale tomu neodpovida predchozi doba pouzivani - nebo neco jineho. Protoze zas tak jsem za ne nerval.

Tak jsem zkusil svarit, ale co byste rekli - po dalsich 10 minutach to prdlo vedle svaru. Tohle uz bych byl ochotny svest na vyhrati pri svarovani.


krezac vložil tyto přílohy:
sekac1.jpg.jpg
sekac2.jpg.jpg

Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/27/2001
Příspěvky: 2,473
Ono svařovat nástrojovky bez předchozího a následného tepelného zpracování v zásadě nejde...
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 636
Tak popravde ja ani necekal, ze to vydrzi. Ale koupil jsem si svarecku, tak ted kazdy problem resim svarenim neceho, znas to, nova hracka Wink
Na vyber bylo vpodstate hodit to do popelnice rovnou nebo to zkusit (zajimalo me, jestli to prdne v tom svaru). Spis mi vrta v hlave, proc to prdlo poprve. Je mozne, ze by se ten konec u sklicidla postupne pouzivanim vyhral a zmeknul? Podle me tam zas takove teploty nejsou. Nebo je to tim priklepavanim?
Na nejake tepelne zpracovani zatim vybaveny nejsem, nicmene mikro plynova vyhen (Devil Forge) uz je objednana.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/21/2016
Příspěvky: 1,182
já mám obyčejně svařovaný (prodlužovaný na cca 45 cm) vidiják a drží to v pohodě a že už to navrtalo děr. Ale jestli je to stejný materiál jako ty sekáče nevím....
Sapere Aude.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/27/2001
Příspěvky: 2,473
Tělo vidáku je z bláta, to jakž takž svaříš. Ale nástrojovka v tepelně ovlivněné oblasti brutálně zkřehne ...
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 12/28/2019
Příspěvky: 548
Já to měl natvrdo letovaný mosazí . Vrtal jsem tím pražce po dvou skrz . Takže spoj něco vydržel.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/10/2019
Příspěvky: 1,018
Nechtěl bych rozzuřit vystudované strojaře, ale nejpřesnější a podle mně nejefektivnější metoda prodlužování vrtáků je to, co používají nástrojáři. Spékání na soustruhu. Do koníka sklíčidlo, vrták stopkou dopředu a do hlavy tyčku k prodloužení. Roztočit, vrták natlačit suportem na tyčku. Tření to rozpálí doběla, zastavit a fertyk. Drží to perfekt. Podle chlapa co mi to ukazoval, jediný bod zlomu je správně odhadnout teplotu.
PROSÍM POUZE O E-MAILOVOU KOMUNIKACI, DĚKUJU.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/13/2015
Příspěvky: 742
Ježour napsal:
Nechtěl bych rozzuřit vystudované strojaře, ale nejpřesnější a podle mně nejefektivnější metoda prodlužování vrtáků je to, co používají nástrojáři. Spékání na soustruhu. Do koníka sklíčidlo, vrták stopkou dopředu a do hlavy tyčku k prodloužení. Roztočit, vrták natlačit suportem na tyčku. Tření to rozpálí doběla, zastavit a fertyk. Drží to perfekt. Podle chlapa co mi to ukazoval, jediný bod zlomu je správně odhadnout teplotu.


V nějaké učebnici z padesátých let to bylo uvedené. Nevím v jaké, ale na str. průmce se válela v kabinetě učitele jako vyřazená.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 7/27/2001
Příspěvky: 2,473
Ježoure, učené ani amatéry nerozzuříš. Metoda se jmenuje třecí (frikční) svařování a umožňuje na rozdíl od tavného svařování spojovat neuvěřitelné kombinace (hliník s nerezem, nelegovanou ocel s nerezem, titan prakticky s čímkoliv, ...).
Tady

je varianta frikční svařování s promísením.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2013
Příspěvky: 994
Ještě jedna aktuální : docela dost nasněžilo a tedˇto začalo hezky rychle tát . Tak co , přátelé , kdo z vás může říct , že v kovárně může pěstovat kapry , popřípadě jezdit na pramičce ?
P.S. : počasí mi ukázalo slabiny mého zařízení , takže mám zase co dělat , Jupí ! ( jen co opadne voda Laugh
Tak , a tedˇ mne zkuste někdo trumfnout Wink


Ivan Elsnic vložil tyto přílohy:
kruci__voda__.JPG.jpg


Řemeslo braň se, jdu tě . . . . . .
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 4/17/2013
Příspěvky: 5,172
Aspoň máš vyriešené chladenie,ak by si príliš horlivo brúsil.Wink
Nie nadarmo sa vraví- keď nebudem vedieť,čo s peniazmi a časom, kúpim si starý dom na renováciu...
Nie som povinný byť taký, akým by som podľa ostatných mal byť.
je to ich omyl, nie moje zlyhanie. R. P. Feyman
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Moderátor
Připojený: 12/20/2005
Příspěvky: 6,708
Ivan Elsnic napsal:
Tak , a tedˇ mne zkuste někdo trumfnout Wink


challenge accepted, 2009


Samurai vložil tyto přílohy:
dilna.jpg.jpg

Posláno:

Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 2/18/2017
Příspěvky: 138
Samurai napsal:
[quote=Ivan Elsnic] Tak , a tedˇ mne zkuste někdo trumfnout Wink


challenge accepted.


Shocked Surprised
Smutné...
Uživatelé v tomto tématu
Guest

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris
pendik escort
ankara escort
antalya escort bayan
antalya escort
gaziantep escort gaziantep escort
beylikduzu escort lara escort istanbul eskort bayan maltepe escort pendik escort
erzurum escort
sikis
porno
sincan escort
istanbul escort maltepe escort
replica watches